Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1272137

Uloga neverbalne komunikacije u izgradnji odnosa i korporativne kulture


Delić, Marija
Uloga neverbalne komunikacije u izgradnji odnosa i korporativne kulture, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb


CROSBI ID: 1272137 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga neverbalne komunikacije u izgradnji odnosa i korporativne kulture
(The role of nonverbal communication in building relationships and corporate culture)

Autori
Delić, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Mjesto
Zagreb

Datum
09.07

Godina
2021

Stranica
30

Mentor
Grmuša, Tanja

Ključne riječi
neverbalna komunikacija ; korporacija ; korporativna kultura ; oglašavanje ; konzumerizam
(nonverbal communication ; corporation ; corporate culture ; advertising ; consumerism)

Sažetak
Proces poduzetništva odvija se u većini poslovanja, odnosno taj se proces odvija u mnogobrojnim situacijama, a iz tog je razloga korporativni proces vrlo kompliciran. Krajnji cilj poduzetništva je ostvarivanje zacrtanog, jer stvaranje novih vrijednosti u poduzetništvu znači i puno uspješnije poslovanje. Kako bi poslovanje bilo što uspješnije, vrlo je bitno uspostaviti što bolju komunikaciju. Kada govorimo o komunikaciji, najčešće ju povezujemo s verbalnim aspektima, no uz verbalnu, za prijenos komunikacije vrlo je bitna i neverbalna komunikacija. U ovom radu bit će predstavljene odrednice neverbalne komunikacije. Primarno, definirat će se neverbalna komunikacija. Nastavno na navedeno, opisat će se važnost neverbalne komunikacije te njezina obilježja. Na kraju, detaljno će biti navedena razlika između neverbalne komunikacije slušatelja i neverbalne komunikacije izlagača. Zatim će biti riječ o organizaciji korporativnog procesa i kulture. Pobliže, definirat će se i opisati korporativni proces. Zatim će biti prikazana organizacija korporacija te njihov ustroj. Na kraju, bit će objašnjen i proces evolucije korporativnog procesa te opisane i analizirane suvremene prilike u korporativnoj kulturi. Bit će objašnjena i uloga neverbalne komunikacije u konzumerizmu. Pobliže, naglasak će biti stavljen na ulogu neverbalne komunikacije u oglašavanju i istraživanju tržišta. Također, analizirat će se i uloga neverbalne komunikacije u ciljanom konzumerizmu. Nastavno na navedeno, bit će analizirana i neverbalna komunikacija u propagandnim procesima korporativne kulture. Zatim će se tema propagande nastaviti kroz kratak prikaz knjige Žderači demokracije i načina na koji korporacije komuniciranjem ugrožavaju demokraciju. Na samom kraju će biti riječ o konceptualizaciji i iskorištavanju potrošača. Detaljnije, raspravljat će se o utjecaju razvoja korporacijskih organizacija na konceptualizaciju potrošača. Također, analizirat će se i vrste korporativnih procesa konceptualizacije potrošača. Na kraju, ukratko će biti pojašnjeno kako korporacije iskorištavaju potrošače.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Poslovno veleučilište Zagreb

Profili:

Avatar Url Tanja Grmuša (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Delić, Marija
Uloga neverbalne komunikacije u izgradnji odnosa i korporativne kulture, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
Delić, M. (2021) 'Uloga neverbalne komunikacije u izgradnji odnosa i korporativne kulture', diplomski rad, preddiplomski, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Deli\'{c}, Marija}, year = {2021}, pages = {30}, keywords = {neverbalna komunikacija, korporacija, korporativna kultura, ogla\v{s}avanje, konzumerizam}, title = {Uloga neverbalne komunikacije u izgradnji odnosa i korporativne kulture}, keyword = {neverbalna komunikacija, korporacija, korporativna kultura, ogla\v{s}avanje, konzumerizam}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Deli\'{c}, Marija}, year = {2021}, pages = {30}, keywords = {nonverbal communication, corporation, corporate culture, advertising, consumerism}, title = {The role of nonverbal communication in building relationships and corporate culture}, keyword = {nonverbal communication, corporation, corporate culture, advertising, consumerism}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font