Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1272136

Marketinški aspekti sportske komunikacije na primjeru odabranih brendova


Erceg, Jan
Marketinški aspekti sportske komunikacije na primjeru odabranih brendova, 2021., diplomski rad, preddiplomski, 2021


CROSBI ID: 1272136 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketinški aspekti sportske komunikacije na primjeru odabranih brendova
(Marketing aspects of sports communication on the example of selected brands)

Autori
Erceg, Jan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Mjesto
2021

Datum
06.07

Godina
2021

Stranica
34

Mentor
Grmuša, Tanja

Ključne riječi
marka ; poslovna komunikacija ; imidž ; identitet ; oglasi ; društvene mreže
(brand ; business communication ; image ; identity ; advertisements ; social networks)

Sažetak
Cilj poslovne komunikacije između poduzeća i kupca je informiranje i prodaja proizvoda. Dobra poslovna komunikacija je ona u kojoj obje strane dobiju što trebaju. Kupac informacije i benefite o proizvodu, poduzeće potreban odgovor od strane kupca, odnosno feedback. Glavna razlika između imidža i identiteta je da je imidž samo jedan dio korporativnog identiteta, uz kulturu, strukturu, ponašanje i slično. Osim dobrog identiteta i strukture unutar poduzeća, da bi prodaja proizvoda bila uspješna bitni su dobri i uspješni prodavači. Ključno je imati dobre i uspješne prodavače, jer bez obzira na to koliko se ulaže u reklame i kampanje, ako ne postoji netko tko će znati objasniti i prodati proizvod, prodaja neće biti uspješna. Osim prodaje, tu se nalaze i marketinški menadžeri poduzeća koji su zaduženi za brand awareness. Zašto su brendovi toliko važni i što ih čini posebnima, te ih ističe iz mase, ovdje se može raditi o logu ili sloganu koji označava neki određeni brend, a oni postoje kako bi se isticali i razlikovali jedni od drugih. U današnjem svijetu brendovi dolaze do nove publike na razne načine, najviše putem intreneta. Putem viralnih videa, riskantnih reklama i kampanja ili putem oglašavanja influencera. Sve je to dio svakodnevne suvremene komunikacije brendova. U radu su i prikazani određeni primjeri brendova koji su se istaknuli svojim reklamama ili kampanjama. Brendovi koji su računali na ljudske osjećaje poput podrške i prihvaćanja različitosti, ali i oni koji su riskirali sve reklamama koje su mnogi bojkotirali ili dislike, no svejedno su postali popularni na društvenim mrežama, jer kako kažu mnogi od njih, u današnje vrijeme ne postoji loš PR.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Poslovno veleučilište Zagreb

Profili:

Avatar Url Tanja Grmuša (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Erceg, Jan
Marketinški aspekti sportske komunikacije na primjeru odabranih brendova, 2021., diplomski rad, preddiplomski, 2021
Erceg, J. (2021) 'Marketinški aspekti sportske komunikacije na primjeru odabranih brendova', diplomski rad, preddiplomski, 2021.
@phdthesis{phdthesis, author = {Erceg, Jan}, year = {2021}, pages = {34}, keywords = {marka, poslovna komunikacija, imid\v{z}, identitet, oglasi, dru\v{s}tvene mre\v{z}e}, title = {Marketin\v{s}ki aspekti sportske komunikacije na primjeru odabranih brendova}, keyword = {marka, poslovna komunikacija, imid\v{z}, identitet, oglasi, dru\v{s}tvene mre\v{z}e}, publisherplace = {2021} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Erceg, Jan}, year = {2021}, pages = {34}, keywords = {brand, business communication, image, identity, advertisements, social networks}, title = {Marketing aspects of sports communication on the example of selected brands}, keyword = {brand, business communication, image, identity, advertisements, social networks}, publisherplace = {2021} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font