Pregled bibliografske jedinice broj: 1272136
Marketinški aspekti sportske komunikacije na primjeru odabranih brendova
Marketinški aspekti sportske komunikacije na primjeru odabranih brendova, 2021., diplomski rad, preddiplomski, 2021
CROSBI ID: 1272136 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinški aspekti sportske komunikacije na
primjeru odabranih brendova
(Marketing aspects of sports communication on the
example of selected brands)
Autori
Erceg, Jan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
2021
Datum
06.07
Godina
2021
Stranica
34
Mentor
Grmuša, Tanja
Ključne riječi
marka ; poslovna komunikacija ; imidž ; identitet ; oglasi ; društvene mreže
(brand ; business communication ; image ; identity ; advertisements ; social networks)
Sažetak
Cilj poslovne komunikacije između poduzeća i kupca je informiranje i prodaja proizvoda. Dobra poslovna komunikacija je ona u kojoj obje strane dobiju što trebaju. Kupac informacije i benefite o proizvodu, poduzeće potreban odgovor od strane kupca, odnosno feedback. Glavna razlika između imidža i identiteta je da je imidž samo jedan dio korporativnog identiteta, uz kulturu, strukturu, ponašanje i slično. Osim dobrog identiteta i strukture unutar poduzeća, da bi prodaja proizvoda bila uspješna bitni su dobri i uspješni prodavači. Ključno je imati dobre i uspješne prodavače, jer bez obzira na to koliko se ulaže u reklame i kampanje, ako ne postoji netko tko će znati objasniti i prodati proizvod, prodaja neće biti uspješna. Osim prodaje, tu se nalaze i marketinški menadžeri poduzeća koji su zaduženi za brand awareness. Zašto su brendovi toliko važni i što ih čini posebnima, te ih ističe iz mase, ovdje se može raditi o logu ili sloganu koji označava neki određeni brend, a oni postoje kako bi se isticali i razlikovali jedni od drugih. U današnjem svijetu brendovi dolaze do nove publike na razne načine, najviše putem intreneta. Putem viralnih videa, riskantnih reklama i kampanja ili putem oglašavanja influencera. Sve je to dio svakodnevne suvremene komunikacije brendova. U radu su i prikazani određeni primjeri brendova koji su se istaknuli svojim reklamama ili kampanjama. Brendovi koji su računali na ljudske osjećaje poput podrške i prihvaćanja različitosti, ali i oni koji su riskirali sve reklamama koje su mnogi bojkotirali ili dislike, no svejedno su postali popularni na društvenim mrežama, jer kako kažu mnogi od njih, u današnje vrijeme ne postoji loš PR.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti