Pregled bibliografske jedinice broj: 1272050
Uloga influencera u suvremenoj poslovnoj komunikaciji na primjeru Jelene Perić
Uloga influencera u suvremenoj poslovnoj komunikaciji na primjeru Jelene Perić, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1272050 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga influencera u suvremenoj poslovnoj
komunikaciji na primjeru Jelene Perić
(The role of influencers in modern business
communication on the example of Jelena Perić)
Autori
Kletečki, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
15.10
Godina
2020
Stranica
35
Mentor
Grmuša, Tanja
Ključne riječi
komunikacija ; poslovna komunikacija ; influenceri ; oglašavanje ; Jelena Perić
(communication ; business communication ; influencers ; advertising ; Jelena Perić)
Sažetak
Komunikacija je važan proces u svakodnevnome životu i prenosi se od jedne osobe do druge osobe. Uspješnom komunikacijom smatramo da se informacija točno primi u pogledu sadržaja koje je pošiljatelj odredio. U poslovnoj komunikaciji važno je sporazumijevanje, prijenos informacija, iskustava i poruka. To je komunikacija koja se vrši putem e- maila, pošte, poruke itd. Uz pravilnu komunikaciju, influenceri na društvenim mrežama sakupljaju tisuće vjernih pratitelja i kupaca koje u svakom trenutku mogu obavijestiti o promjenama, akcijama, ponudama, raznim recenzijama o proizvodima itd. Bitne su i povratne informacije koje pružaju uvid u to kakvu sliku stvaraju o sebi potrošačima tj. svojim pratiteljima. Ovaj rad će obuhvatiti komunikaciju influencerice i vizažistice Jelene Perić i također njezino oglašavanje putem društvenih mreža kao što su: Instagram, YouTube i Twitter. Oglašavanjem ona povećava svijest o nekom brandu i dobiva povratne informacije od potrošača. Influenceri danas mnogo znače za jedan proizvod, odnosno za jednu tvrtku zbog toga što ga promoviraju tisućama pratitelja. To znači da taj proizvod na društvenim mrežama bude savršeno iskomuniciran, što će se pokazati na primjeru studije slučaja Jelene Perić. U ovom se radu može vidjeti komunikacija između influencera s njihovim pratiteljima, obožavateljima ili njihovim fanovima koja se pojavljuje na društvenim mrežama. Kada govorimo o budućnosti, prednost influencera je ta što oni potrošačima nude brz i jednostavan pristup do proizvoda i njegovih recenzija, je li dobar proizvod ili nije. Također, oni nude svojim pratiteljima najbrži pristup prema popustima, nekim novim proizvodima koji su tek izašli na tržište kao što su kozmetički proizvodi koje Jelena Perić konstantno u ovome radu i predstavlja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti