Pregled bibliografske jedinice broj: 1272046
Uloga komunikacijskih vještina u upravljanju ljudskim potencijalima u turizmu
Uloga komunikacijskih vještina u upravljanju ljudskim potencijalima u turizmu, 2020., diplomski rad, diplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1272046 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga komunikacijskih vještina u upravljanju
ljudskim potencijalima u turizmu
(The role of communication skills in managing human
resources in tourism)
Autori
Sertić, Gloria
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
05.10
Godina
2020
Stranica
48
Mentor
Grmuša, Tanja
Ključne riječi
ljudski potencijali ; komunikacijske vještine ; turizam ; Love Carpe Diem ; pandemija Covid-19
(human resources ; communication skills ; tourism ; Love Carpe Diem ; the Covid-19 pandemic)
Sažetak
Ljudski potencijali predstavljaju živući faktor svake korporacije te su jedinstveni i neophodni u poslovanju. Usmjereni su na budućnost strategijskog poslovanja u svrhu postizanja ciljeva poduzeća. Zaposlenici u kadru ljudskih potencijala ulažu u dodatna obrazovanja, kreiraju sustav ocjenjivanja i motiviranja zaposlenika, potiču kreativnost zaposlenika, nagrađuju pojedince ili tim kao i mnogobrojne druge zadatke. Sektor se susreće s različitim izazovima, posebno u vrijeme turističke sezone. Najveći fokus imaju na zaposlenike i njihova moralna načela. Potrebno je imati razvijene kvalitetne komunikacijske vještine i emocionalnu inteligenciju kako bi se strategija/misija mogla prezentirati zaposlenicima, što će ih u konačnici motivirati za daljnji rad i razvoj karijernog puta. Studijom slučaja korporacije Love Carpe Diem u ovom je radu prikazano stvarno stanje ove profesije i svi izazovi s kojim se ljudski potencijali susreću. Pojavom globalne pandemije, turizam se našao u velikoj krizi u kojoj su poslodavci morali brzo i efikasno tražiti najbolja rješenja za nastalu situaciju. Unatoč nastaloj pandemiji i velikom strahu od putovanja, poslodavci su se nadali donekle dobroj turističkoj sezoni. Dobra epidemiološka situacija u našoj zemlji rezultirala je dolaskom turista koji su se osjećali sigurno i bezbrižno. Broj novozaraženih porastao je usred turističke sezone što je rezultiralo naglim odlaskom velikog broja turista. Određene zemlje izdale su odredbe o obveznoj samoizolaciji prilikom povratka iz naše zemlje, što je bio dodatni udarac na ionako slabiju turstičku sezonu. Love Carpe Diem također se našao u teškoj situaciji, s manjkom hoteljera s kojima surađuju i manjkom osoblja koje šalju na destinacije ova je turistička sezona iznimno izazovna i nepredvidiva. Cilj je ovog rada prikazati način na koji poduzeće komunicira i motivira svoje zaposlenike u izazovnim situacijama poput ove. Korištena je kombinirana metodologija kako bih se približilo stvarno stanje jednog turističkog poduzeća. Studijom slučaja i dubinskim intervjuom prikazana je organizacijska struktura i podjela sektora te njihovih zadataka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti