Pregled bibliografske jedinice broj: 1272023
Komunikacija na društvenim mrežama kozmetičkog brenda Fenty Beauty
Komunikacija na društvenim mrežama kozmetičkog brenda Fenty Beauty, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1272023 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komunikacija na društvenim mrežama kozmetičkog
brenda Fenty Beauty
(Communication on social networks of the cosmetic
brand Fenty Beauty)
Autori
Kušnin, Antonia
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
24.07
Godina
2020
Stranica
50
Mentor
Grmuša, Tanja
Ključne riječi
brend ; brendiranje ; poslovna komunikacija ; digitalno doba ; društvene mreže ; oglašavanje ; Fenty Beauty ; digitalno doba
(brand ; branding ; business communication ; digital age ; social networks ; advertising ; Fenty Beauty ; digital age)
Sažetak
Tema završnog rada je Komunikacija na društvenim mrežama kozmetičkog Brenda Fenty Beauty. Osim što rad govori o komunikaciji na društvenim mrežama kozmetičkog brenda, govori i o poslovnoj komunikaciji, brendu i brendiranju, o izvozu kozmetičkih proizvoda u druge države i slično. Nadalje, govorit će se i općenito o ovom brendu te dati usporedba brendova Huda Beauty vs. Fenty Beauty ponajviše zbog toga što su obje marke na istoj razini poslovanja, ciljaju čak i istu publiku, no korištene su drugačije komunikacijske i marketinške strategije u njihovom poslovanju. Ovaj rad će u cijelosti obuhvatiti komunikaciju Brenda Fenty Beauty na društvenim mrežama te načine oglašavanja na društvenim mrežama (Facebook plaćene objave i promoviranje stranica, Instagram story objave, Influenceri, YouTube video sadržaj te Twitter). Zaključno treba istaknuti kako suvremeno poslovanje u digitalno doba zahtijeva od organizacija i brendova prisutnost na društvenim mrežama s ciljem bržeg i lakšeg informiranja javnosti i potencijalnih kupaca, ali i stvaranja svjesnosti o brendu. Tome svakako može pridonijeti i vlasnička struktura, posebice ukoliko se u vlasničkom udjelu nalaze medijski eksponirani pojedinci, čime je početna pozicija promocije proizvoda znatno olakšana.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti