Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1272023

Komunikacija na društvenim mrežama kozmetičkog brenda Fenty Beauty


Kušnin, Antonia
Komunikacija na društvenim mrežama kozmetičkog brenda Fenty Beauty, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb


CROSBI ID: 1272023 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Komunikacija na društvenim mrežama kozmetičkog brenda Fenty Beauty
(Communication on social networks of the cosmetic brand Fenty Beauty)

Autori
Kušnin, Antonia

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Mjesto
Zagreb

Datum
24.07

Godina
2020

Stranica
50

Mentor
Grmuša, Tanja

Ključne riječi
brend ; brendiranje ; poslovna komunikacija ; digitalno doba ; društvene mreže ; oglašavanje ; Fenty Beauty ; digitalno doba
(brand ; branding ; business communication ; digital age ; social networks ; advertising ; Fenty Beauty ; digital age)

Sažetak
Tema završnog rada je Komunikacija na društvenim mrežama kozmetičkog Brenda Fenty Beauty. Osim što rad govori o komunikaciji na društvenim mrežama kozmetičkog brenda, govori i o poslovnoj komunikaciji, brendu i brendiranju, o izvozu kozmetičkih proizvoda u druge države i slično. Nadalje, govorit će se i općenito o ovom brendu te dati usporedba brendova Huda Beauty vs. Fenty Beauty ponajviše zbog toga što su obje marke na istoj razini poslovanja, ciljaju čak i istu publiku, no korištene su drugačije komunikacijske i marketinške strategije u njihovom poslovanju. Ovaj rad će u cijelosti obuhvatiti komunikaciju Brenda Fenty Beauty na društvenim mrežama te načine oglašavanja na društvenim mrežama (Facebook plaćene objave i promoviranje stranica, Instagram story objave, Influenceri, YouTube video sadržaj te Twitter). Zaključno treba istaknuti kako suvremeno poslovanje u digitalno doba zahtijeva od organizacija i brendova prisutnost na društvenim mrežama s ciljem bržeg i lakšeg informiranja javnosti i potencijalnih kupaca, ali i stvaranja svjesnosti o brendu. Tome svakako može pridonijeti i vlasnička struktura, posebice ukoliko se u vlasničkom udjelu nalaze medijski eksponirani pojedinci, čime je početna pozicija promocije proizvoda znatno olakšana.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Poslovno veleučilište Zagreb

Profili:

Avatar Url Tanja Grmuša (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Kušnin, Antonia
Komunikacija na društvenim mrežama kozmetičkog brenda Fenty Beauty, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
Kušnin, A. (2020) 'Komunikacija na društvenim mrežama kozmetičkog brenda Fenty Beauty', diplomski rad, preddiplomski, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ku\v{s}nin, Antonia}, year = {2020}, pages = {50}, keywords = {brend, brendiranje, poslovna komunikacija, digitalno doba, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, ogla\v{s}avanje, Fenty Beauty, digitalno doba}, title = {Komunikacija na dru\v{s}tvenim mre\v{z}ama kozmeti\v{c}kog brenda Fenty Beauty}, keyword = {brend, brendiranje, poslovna komunikacija, digitalno doba, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, ogla\v{s}avanje, Fenty Beauty, digitalno doba}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ku\v{s}nin, Antonia}, year = {2020}, pages = {50}, keywords = {brand, branding, business communication, digital age, social networks, advertising, Fenty Beauty, digital age}, title = {Communication on social networks of the cosmetic brand Fenty Beauty}, keyword = {brand, branding, business communication, digital age, social networks, advertising, Fenty Beauty, digital age}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font