Pregled bibliografske jedinice broj: 1272021
Komunikacija na društvenim mrežama na primjeru Zagrebačkog Holdinga
Komunikacija na društvenim mrežama na primjeru Zagrebačkog Holdinga, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1272021 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komunikacija na društvenim mrežama na primjeru
Zagrebačkog Holdinga
(Communication on social networks on the example of
Zagreb Holding)
Autori
Čumpek, Marko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
23.07
Godina
2020
Stranica
31
Mentor
Grmuša, Tanja
Ključne riječi
društvene mreže ; poslovna komunikacija ; organizacijsko komuniciranje ; korisnici ; Zagrebački holding
(social networks ; business communication ; organizational communication ; users ; Zagreb Holding)
Sažetak
Digitalno doba promijenilo je komunikaciju između ljudi. Slanje i primanje poruka se pojednostavnilo i počelo primjenjivati putem mobilnih uređaja i računala. Poslovni procesi su postali brži i efikasniji. Organizacija lakše komunicira i dobiva povratne informacije, bez obzira na to radi li se o komuniciranju unutar te organizacije i odlučivanju o poslovanju, ili komuniciranju organizacije sa kupcima, poslovnim partnerima i svim osobama izvan te organizacije. Novom dobu su se prilagodile i verbalna i neverbalna komunikacija. Više nije bitno samo znati dobro napisati pismo ili dopis i poštivati poslovni bonton. Uvođenjem računala i interneta postalo je od velike važnosti znati napisati dobar e-mail, izraditi dobru promidžbenu poruku ili pak dobro ukomponiranu objavu na društvenim mrežama. Društvene mreže postale su dio svakodnevice gdje milijuni ljudi pronalaze razonodu, a organizacije odličan komunikacijski kanal putem kojeg rade promociju. Iako su se prvi oblici društvenih mreža pojavili već krajem 20. stoljeća, u današnje vrijeme postale su nezaobilazan oblik komunikacije i povezivanja korisnika, kako privatno, tako i poslovno. Mnoge velike organizacije prepoznale su društvene mreže kao trend dok su bile još u ranim fazama razvoja, a prva takva društvena mreža je bila Facebook. Analizom Zagrebačkog holdinga prikazane su četiri najzastupljenije mreže u Hrvatskoj i komunikacija Holdinga sa korisnicima na istim. Putem Facebooka najviše komuniciraju sa korisnicima, te na ovoj društvenoj mreži imaju najveći broj korisnika i posjetitelja. Iako nisu aktivni u odgovaranju na komentare korisnika, iz nekih djela je vidljivo kako pažljivo čitaju komentare i pokušavaju udovoljiti željama i potrebama građana. Brojke su pokazale neaktivnost na YouTube kanalu, no ova društvena mreža zahtijeva nešto mlađu publiku i interaktivne sadržaje poput zanimljivih videa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti