Pregled bibliografske jedinice broj: 1272011
Uvođenje medijskog odgoja u škole – mišljenja profesora Osnovne škole Hvar i Srednje škole Hvar
Uvođenje medijskog odgoja u škole – mišljenja profesora Osnovne škole Hvar i Srednje škole Hvar, 2020., diplomski rad, diplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1272011 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uvođenje medijskog odgoja u škole – mišljenja
profesora Osnovne škole Hvar i Srednje škole Hvar
(Introduction of media education in schools -
opinions of teachers of Hvar Elementary School and
Hvar High School)
Autori
Tudor, Elza
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
24.02
Godina
2020
Stranica
47
Mentor
Grmuša, Tanja
Ključne riječi
mediji ; medijski odgoj ; škola za život ; nastavnici ; osnovne i srednje škole ; dubinski intervju
(media ; media education ; school for life ; teachers ; primary and secondary schools ; in-depth interview)
Sažetak
U ovom radu govorit će se o uvođenju medijskog odgoja kao predmeta u školama, za potrebe razvoja djece i mladih u doba najvećeg razvoja tehnologije i napretka u društvu. Opći cilj rada i svrha istraživanja su da se pribavljanjem i obradom primarnih i sekundarnih podataka utvrdi mišljenje profesora, o uvođenju medijskog odgoja kao zasebnog predmeta u škole, kao i ispitaju njihova dosadašnja iskustva s podučavanjem tematike vezane uz medije, te iskustva i mišljenje o reformi „Škola za život“. Kako bi se ispitalo kako nastavnici percipiraju zastupljenost medijskog odgoja u školama, te kakva su iskustva nastavnika osnovne škole Hvar i srednje škole Hvar s podučavanjem tematike vezane uz medije, potrebno je kroz određenu skupinu pitanja vidjeti njihova mišljenja o raznim podtemama vezanim uz to. U radu će također prvo biti objašnjeni neki osnovni pojmovi vezani za pojam medija, medijske pismenosti, odgoja općenito (uloga roditelja), te medijskog odgoja kao nove potrebe u današnjem razvoju svakog djeteta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti