Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1271939

Digitalni udžbenik u primarnom obrazovanju kao metodičko sredstvo u kurikulskom kontekstu


Kolar Billege, Martina; Ivančić, Gordana
Digitalni udžbenik u primarnom obrazovanju kao metodičko sredstvo u kurikulskom kontekstu // Napredak (Zagreb), 163 (2022), 3-4; 271-287 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1271939 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Digitalni udžbenik u primarnom obrazovanju kao metodičko sredstvo u kurikulskom kontekstu
(The digital textbook in primary education as a methodological tool in the curriculum context)

Autori
Kolar Billege, Martina ; Ivančić, Gordana

Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 163 (2022), 3-4; 271-287

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
digitalna tehnologija, kurikul, metodika hrvatskoga jezika
(curriculum, digital technology, teaching methodology of the Croatian language)

Sažetak
U radu se teorijski određuje digitalni udžbenik kao metodičko sredstvo i izvor znanja afirmiran u kurikulskom kontekstu u Republici Hrvatskoj. Prikazuje se zakonodavni okvir, ali i teorijske i praktične metodičke postavke koje je potrebno uvažavati prilikom oblikovanja digitalnoga udžbenika. Cilj je istraživanja bio utvrditi koriste li se učitelji digitalnim udžbenikom hrvatskoga jezika i koliko često te kolika je vremenska dimenzija korištenja s obzirom na godine staža, razred u kojem učitelji predaju, županiju u kojoj rade i procjenu osobnih digitalnih kompetencija. Rezultati u ovome radu ukazuju na to da mlađi učitelji češće koriste digitalne udžbenike u nastavi Hrvatskoga jezika nego stariji učitelji. Učestalost korištenja digitalnih udžbenika ne ovisi o tome u kojoj županiji učitelji rade. Nema razlike u procjeni učitelja o tome koliko se učenici koriste digitalnim udžbenicima ovisno o razredu u kojem poučavaju. Učitelji koji svoje digitalne kompetencije smatraju boljima, više se koriste digitalnim udžbenicima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne humanističke znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Martina Kolar Billege (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Kolar Billege, Martina; Ivančić, Gordana
Digitalni udžbenik u primarnom obrazovanju kao metodičko sredstvo u kurikulskom kontekstu // Napredak (Zagreb), 163 (2022), 3-4; 271-287 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Kolar Billege, M. & Ivančić, G. (2022) Digitalni udžbenik u primarnom obrazovanju kao metodičko sredstvo u kurikulskom kontekstu. Napredak (Zagreb), 163 (3-4), 271-287.
@article{article, author = {Kolar Billege, Martina and Ivan\v{c}i\'{c}, Gordana}, year = {2022}, pages = {271-287}, keywords = {digitalna tehnologija, kurikul, metodika hrvatskoga jezika}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {163}, number = {3-4}, issn = {1330-0059}, title = {Digitalni ud\v{z}benik u primarnom obrazovanju kao metodi\v{c}ko sredstvo u kurikulskom kontekstu}, keyword = {digitalna tehnologija, kurikul, metodika hrvatskoga jezika} }
@article{article, author = {Kolar Billege, Martina and Ivan\v{c}i\'{c}, Gordana}, year = {2022}, pages = {271-287}, keywords = {curriculum, digital technology, teaching methodology of the Croatian language}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {163}, number = {3-4}, issn = {1330-0059}, title = {The digital textbook in primary education as a methodological tool in the curriculum context}, keyword = {curriculum, digital technology, teaching methodology of the Croatian language} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • ERIC: Educational Resources Information





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font