Pregled bibliografske jedinice broj: 1271939
Digitalni udžbenik u primarnom obrazovanju kao metodičko sredstvo u kurikulskom kontekstu
Digitalni udžbenik u primarnom obrazovanju kao metodičko sredstvo u kurikulskom kontekstu // Napredak (Zagreb), 163 (2022), 3-4; 271-287 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1271939 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Digitalni udžbenik u primarnom obrazovanju kao
metodičko sredstvo u kurikulskom kontekstu
(The digital textbook in primary education as a
methodological tool in the curriculum context)
Autori
Kolar Billege, Martina ; Ivančić, Gordana
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 163
(2022), 3-4;
271-287
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
digitalna tehnologija, kurikul, metodika hrvatskoga jezika
(curriculum, digital technology, teaching methodology of the Croatian language)
Sažetak
U radu se teorijski određuje digitalni udžbenik kao metodičko sredstvo i izvor znanja afirmiran u kurikulskom kontekstu u Republici Hrvatskoj. Prikazuje se zakonodavni okvir, ali i teorijske i praktične metodičke postavke koje je potrebno uvažavati prilikom oblikovanja digitalnoga udžbenika. Cilj je istraživanja bio utvrditi koriste li se učitelji digitalnim udžbenikom hrvatskoga jezika i koliko često te kolika je vremenska dimenzija korištenja s obzirom na godine staža, razred u kojem učitelji predaju, županiju u kojoj rade i procjenu osobnih digitalnih kompetencija. Rezultati u ovome radu ukazuju na to da mlađi učitelji češće koriste digitalne udžbenike u nastavi Hrvatskoga jezika nego stariji učitelji. Učestalost korištenja digitalnih udžbenika ne ovisi o tome u kojoj županiji učitelji rade. Nema razlike u procjeni učitelja o tome koliko se učenici koriste digitalnim udžbenicima ovisno o razredu u kojem poučavaju. Učitelji koji svoje digitalne kompetencije smatraju boljima, više se koriste digitalnim udžbenicima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne humanističke znanosti
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- ERIC: Educational Resources Information