Pregled bibliografske jedinice broj: 1271781
Komunikacijski kanali hrvatske modne industrije
Komunikacijski kanali hrvatske modne industrije, 2023., diplomski rad, diplomski, Odjel za komunikologiju, Zagreb
CROSBI ID: 1271781 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komunikacijski kanali hrvatske modne industrije
(The Communication channels of Croatian fashion
industry)
Autori
Carević, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za komunikologiju
Mjesto
Zagreb
Datum
15.03
Godina
2023
Stranica
84
Mentor
Ogrizek Biškupić, Ivana
Ključne riječi
hrvatski modni dizajneri, tradicionalni mediji, novi mediji, digitalizacija, društvene mreže, modni i lifestyle magazini, influenceri
(Croatian fashion designers, traditional media, new media, digitalization, social networks, fashion and lifestyle maklčgazines, influencers)
Sažetak
Razvoj tehnologije promijenio je načine na koje se publika koristi medijima, kao i načine na koje im pristupa. Korisnici medija više nisu pasivni promatrači već aktivno i interaktivno sudjeluju u cjelokupnom medijskom procesu, a njihovi kriteriji za pozornost sve su veći i veći. Proces digitalizacije je medije podijelio na tradicionalne i nove medije što je značajno utjecalo i na samu srž novinarstva zbog čega se danas može govoriti o novinarstvu tradicionalnih medija te novinarstvu novih medija. Društvene mreže postale su važan faktor u segmentu komunikacije s klijentima, promoviranja proizvoda, ali i samog načina poslovanja zbog čega se komunikacija klijenata i brendova mijenja. Cilj ovoga rada jest kvalitativnom analizom i metodom intervjua utvrditi u kojoj se mjeri hrvatski modni dizajneri koriste mogućnostima koje im pružaju društvene mreže. Odnosno, zaključiti na koje načine i kojim komunikacijskim kanalima dolaze do ciljane publike i koriste li se u tim diseminacijskim procesima analizom i segmentacijom korisnika. Osim toga, u ovome radu problematizira se i ciljana publika koja se koristi društvenim mrežama, a kvantitativnom analizom i metodom upitnika nastoji se istražiti koliko su ispitanici upoznati s hrvatskim modnim dizajnerima, utječe li odabir komunikacijskih kanala na vidljivost mladih dizajnera te koliko je onih koji imaju povjerenja u preporuke influencera te u konačnici na taj način odabiru odjevne proizvode. Između ostaloga, u odnos se stavlja i uloga tradicionalnih medija i novih medija, a rezultati pokazuju da hrvatski modni dizajneri na hrvatskom tržištu preferiraju tiskana izdanja modnih i lifestyle magazina te su istovremeno svjesni da oni nemaju značajan promotivni utjecaj u odnosu na nove medije. U ovome radu obrađuje se teorijski okvir u kontekstu teme, predstavlja se istraživački problem te metodologija i hipoteze istraživanja i u konačnici se diskutiraju dobiveni rezultati.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Hrvatsko katoličko sveučilište, Zagreb
Profili:
Ivana Ogrizek Biškupić
(mentor)