Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1271781

Komunikacijski kanali hrvatske modne industrije


Carević, Ana
Komunikacijski kanali hrvatske modne industrije, 2023., diplomski rad, diplomski, Odjel za komunikologiju, Zagreb


CROSBI ID: 1271781 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Komunikacijski kanali hrvatske modne industrije
(The Communication channels of Croatian fashion industry)

Autori
Carević, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za komunikologiju

Mjesto
Zagreb

Datum
15.03

Godina
2023

Stranica
84

Mentor
Ogrizek Biškupić, Ivana

Ključne riječi
hrvatski modni dizajneri, tradicionalni mediji, novi mediji, digitalizacija, društvene mreže, modni i lifestyle magazini, influenceri
(Croatian fashion designers, traditional media, new media, digitalization, social networks, fashion and lifestyle maklčgazines, influencers)

Sažetak
Razvoj tehnologije promijenio je načine na koje se publika koristi medijima, kao i načine na koje im pristupa. Korisnici medija više nisu pasivni promatrači već aktivno i interaktivno sudjeluju u cjelokupnom medijskom procesu, a njihovi kriteriji za pozornost sve su veći i veći. Proces digitalizacije je medije podijelio na tradicionalne i nove medije što je značajno utjecalo i na samu srž novinarstva zbog čega se danas može govoriti o novinarstvu tradicionalnih medija te novinarstvu novih medija. Društvene mreže postale su važan faktor u segmentu komunikacije s klijentima, promoviranja proizvoda, ali i samog načina poslovanja zbog čega se komunikacija klijenata i brendova mijenja. Cilj ovoga rada jest kvalitativnom analizom i metodom intervjua utvrditi u kojoj se mjeri hrvatski modni dizajneri koriste mogućnostima koje im pružaju društvene mreže. Odnosno, zaključiti na koje načine i kojim komunikacijskim kanalima dolaze do ciljane publike i koriste li se u tim diseminacijskim procesima analizom i segmentacijom korisnika. Osim toga, u ovome radu problematizira se i ciljana publika koja se koristi društvenim mrežama, a kvantitativnom analizom i metodom upitnika nastoji se istražiti koliko su ispitanici upoznati s hrvatskim modnim dizajnerima, utječe li odabir komunikacijskih kanala na vidljivost mladih dizajnera te koliko je onih koji imaju povjerenja u preporuke influencera te u konačnici na taj način odabiru odjevne proizvode. Između ostaloga, u odnos se stavlja i uloga tradicionalnih medija i novih medija, a rezultati pokazuju da hrvatski modni dizajneri na hrvatskom tržištu preferiraju tiskana izdanja modnih i lifestyle magazina te su istovremeno svjesni da oni nemaju značajan promotivni utjecaj u odnosu na nove medije. U ovome radu obrađuje se teorijski okvir u kontekstu teme, predstavlja se istraživački problem te metodologija i hipoteze istraživanja i u konačnici se diskutiraju dobiveni rezultati.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Hrvatsko katoličko sveučilište, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ivana Ogrizek Biškupić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Carević, Ana
Komunikacijski kanali hrvatske modne industrije, 2023., diplomski rad, diplomski, Odjel za komunikologiju, Zagreb
Carević, A. (2023) 'Komunikacijski kanali hrvatske modne industrije', diplomski rad, diplomski, Odjel za komunikologiju, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Carevi\'{c}, Ana}, year = {2023}, pages = {84}, keywords = {hrvatski modni dizajneri, tradicionalni mediji, novi mediji, digitalizacija, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, modni i lifestyle magazini, influenceri}, title = {Komunikacijski kanali hrvatske modne industrije}, keyword = {hrvatski modni dizajneri, tradicionalni mediji, novi mediji, digitalizacija, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, modni i lifestyle magazini, influenceri}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Carevi\'{c}, Ana}, year = {2023}, pages = {84}, keywords = {Croatian fashion designers, traditional media, new media, digitalization, social networks, fashion and lifestyle makl\v{c}gazines, influencers}, title = {The Communication channels of Croatian fashion industry}, keyword = {Croatian fashion designers, traditional media, new media, digitalization, social networks, fashion and lifestyle makl\v{c}gazines, influencers}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font