Pregled bibliografske jedinice broj: 1271729
Metode online vrednovanja u nastavi biologije za vrijeme pandemije
Metode online vrednovanja u nastavi biologije za vrijeme pandemije // 5. kongres geografa Bosne i Hercegovine - Zbornik sažetaka / Mirić, Ranko ; Gekić, Haris ; Hidžan-Gekić, Aida ; Banda, Amra ; Avdić, Boris (ur.).
Sarajevo: Geografsko društvo u Federaciji Bosne i Hercegovine, 2020. str. 14-14 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1271729 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metode online vrednovanja u nastavi biologije za
vrijeme pandemije
(Online evaluation methods in Biology teaching during
the Pandemic)
Autori
Marin, Gabrijela ; Pejdo, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
5. kongres geografa Bosne i Hercegovine - Zbornik sažetaka
/ Mirić, Ranko ; Gekić, Haris ; Hidžan-Gekić, Aida ; Banda, Amra ; Avdić, Boris - Sarajevo : Geografsko društvo u Federaciji Bosne i Hercegovine, 2020, 14-14
Skup
5. kongres geografa Bosne i Hercegovine
Mjesto i datum
Sarajevo, Bosna i Hercegovina, 18.11.2020. - 20.11.2020
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
informacijsko komunikacijska tehnologija ; metode online vrednovanja
(information communication technology ; online evaluation methods)
Sažetak
Pandemija uzrokovana korona virusom uzrokovala je značajne promjene u organizaciji nastavnog procesa. Od nastave koja se oslanjala na informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, u samo nekoliko dana nastavnici su poučavanje i vrednovanje transformirali u digitalni oblik. Upravo digitalne i metodičke kompetencije nastavnika rezultirale su različitim metodama vrednovanja i vrlo različitim iskustvima učenika i nastavnika. Istraživanje je provedeno na uzorku učenika prvih, drugih i trećih razreda medicinske škole Ante Kuzmanića, u Zadru. Cilj istraživanja je bio usporediti uspješnost tri metode vrednovanja online putem – izradu istraživačkog seminara, izradu konceptualne mape i rješavanje online ispita. Sukladno postavljenoj hipotezi učenici najbolja postignuća ostvaruju u online ispitu, dok su nešto slabiji u izradi konceptualnih mapa i istraživačkih seminara. Očigledno je da ukoliko želimo ostvariti valjano, pouzdano i objektivno vrednovanje nužno je da svaka metoda ima jasno razrađene rubrike za vrednovanje, odnosno ako je riječ o online ispitu da se koriste pitanja različitih kognitivnih razina. Rezultati upućuju i na nužnost kombiniranja različitih metoda zbog individualiziranog pristupa kako bi svaki učenik, u skladu sa svojim sposobnostima i afinitetima, mogao što uspješnije prezentirati naučeno.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Biologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)