Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1271674

Komunikacijski aspekti kampanje za izbore za Europski parlament 2019. godine


Bunjevac, Filip
Komunikacijski aspekti kampanje za izbore za Europski parlament 2019. godine, 2019., diplomski rad, diplomski, Zagreb


CROSBI ID: 1271674 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Komunikacijski aspekti kampanje za izbore za Europski parlament 2019. godine
(Communication aspects of the campaign for the European Parliament elections 2019)

Autori
Bunjevac, Filip

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Mjesto
Zagreb

Datum
15.11

Godina
2019

Stranica
62

Mentor
Grmuša, Tanja

Ključne riječi
Europska unija ; Europski parlament ; odnosi s javnošću ; institucionalno komuniciranje ; politički PR
(European Union ; European Parliament ; public relations ; institutional communication ; political PR)

Sažetak
Kako bismo mogli razumjeti trenutnu problematiku europskih pitanja, potrebno je poznavanje povijesnih okolnosti nastanka Europske unije, a samim time i Europskog parlamenta. Izbori za Europski parlament 2019. godine imaju poseban značaj za Europsku uniju i zasigurno će se odraziti na njezinu budućnost, posebice zbog Brexita. Europska politička scena pokazuje značajne izmjene u političkoj paradigmi u vidu jačanja anonimnih pojedinaca i populističkih stranaka. Ovaj diplomski rad za cilj ima istražiti na koji način institucija Europskog parlamenta komunicira s građanima te kakve modele i oblike suradnje primjenjuju s vanjskim dionicima, odnosno medijima, ali i ispitati medijski doprinos. Dionici procesa trebaju se prilagođavati trendovima društvenih mreža i novim oblicima komuniciranja. Ključni cilj cijelog procesa treba biti bolja informiranost građana o europskim pitanjima, ali i bolje poznavanje institucionalnog sustava. Naglasak unutar istraživanja je na komunikacijskim aspektima koje Ured Europskog parlamenta provodi za vrijeme izborne kampanje, ali i nakon nje, te pitanja građanske apstinencije izlaska na izbore unatoč svjesnosti građanskih prava. Metodološki pristupi primijenjeni unutar istraživanja su dubinski intervjui, odnosno kvalitativna metoda istraživanja. Ovaj rad donosi istraživanje kampanje za izbore Europskog parlamenta i prikazuje perspektive komparacijskih odgovora na uzorku od pet komunikacijskih stručnjaka i dvojice voditelja odjela Ureda Europskog parlamenta u Republici Hrvatskoj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Poslovno veleučilište Zagreb

Profili:

Avatar Url Tanja Grmuša (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Bunjevac, Filip
Komunikacijski aspekti kampanje za izbore za Europski parlament 2019. godine, 2019., diplomski rad, diplomski, Zagreb
Bunjevac, F. (2019) 'Komunikacijski aspekti kampanje za izbore za Europski parlament 2019. godine', diplomski rad, diplomski, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bunjevac, Filip}, year = {2019}, pages = {62}, keywords = {Europska unija, Europski parlament, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, institucionalno komuniciranje, politi\v{c}ki PR}, title = {Komunikacijski aspekti kampanje za izbore za Europski parlament 2019. godine}, keyword = {Europska unija, Europski parlament, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, institucionalno komuniciranje, politi\v{c}ki PR}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bunjevac, Filip}, year = {2019}, pages = {62}, keywords = {European Union, European Parliament, public relations, institutional communication, political PR}, title = {Communication aspects of the campaign for the European Parliament elections 2019}, keyword = {European Union, European Parliament, public relations, institutional communication, political PR}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font