Pregled bibliografske jedinice broj: 1271674
Komunikacijski aspekti kampanje za izbore za Europski parlament 2019. godine
Komunikacijski aspekti kampanje za izbore za Europski parlament 2019. godine, 2019., diplomski rad, diplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1271674 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komunikacijski aspekti kampanje za izbore za
Europski parlament 2019. godine
(Communication aspects of the campaign for the
European Parliament elections 2019)
Autori
Bunjevac, Filip
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
15.11
Godina
2019
Stranica
62
Mentor
Grmuša, Tanja
Ključne riječi
Europska unija ; Europski parlament ; odnosi s javnošću ; institucionalno komuniciranje ; politički PR
(European Union ; European Parliament ; public relations ; institutional communication ; political PR)
Sažetak
Kako bismo mogli razumjeti trenutnu problematiku europskih pitanja, potrebno je poznavanje povijesnih okolnosti nastanka Europske unije, a samim time i Europskog parlamenta. Izbori za Europski parlament 2019. godine imaju poseban značaj za Europsku uniju i zasigurno će se odraziti na njezinu budućnost, posebice zbog Brexita. Europska politička scena pokazuje značajne izmjene u političkoj paradigmi u vidu jačanja anonimnih pojedinaca i populističkih stranaka. Ovaj diplomski rad za cilj ima istražiti na koji način institucija Europskog parlamenta komunicira s građanima te kakve modele i oblike suradnje primjenjuju s vanjskim dionicima, odnosno medijima, ali i ispitati medijski doprinos. Dionici procesa trebaju se prilagođavati trendovima društvenih mreža i novim oblicima komuniciranja. Ključni cilj cijelog procesa treba biti bolja informiranost građana o europskim pitanjima, ali i bolje poznavanje institucionalnog sustava. Naglasak unutar istraživanja je na komunikacijskim aspektima koje Ured Europskog parlamenta provodi za vrijeme izborne kampanje, ali i nakon nje, te pitanja građanske apstinencije izlaska na izbore unatoč svjesnosti građanskih prava. Metodološki pristupi primijenjeni unutar istraživanja su dubinski intervjui, odnosno kvalitativna metoda istraživanja. Ovaj rad donosi istraživanje kampanje za izbore Europskog parlamenta i prikazuje perspektive komparacijskih odgovora na uzorku od pet komunikacijskih stručnjaka i dvojice voditelja odjela Ureda Europskog parlamenta u Republici Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti