Pregled bibliografske jedinice broj: 1271672
Sportska komunikacija u službi brendiranja nacije i države
Sportska komunikacija u službi brendiranja nacije i države, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1271672 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sportska komunikacija u službi brendiranja nacije i
države
(Sports communication in the service of nation and
state branding)
Autori
Prebeg, Maks
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
10.10
Godina
2019
Stranica
30
Mentor
Grmuša, Tanja
Ključne riječi
sport ; komunikacija ; imidž ; mediji ; nacija ; uspjeh
(sport ; communication ; image ; media ; nation ; success)
Sažetak
U ovom će se radu iznijeti koliko su komunikacija i sport povezani jedni s drugim, te će se dokazati koliko je imidž države važan za njezino postojanje. Prolazeći kroz teoriju i primjere, naglasak je na sportu kao velikom potencijalu u sve više polja, grana i područja. Vrlo važno je naglasiti promociju sportskih vrijednosti kroz alate i metode te njihove prednosti i nedostatke. Sport je isto tako postao i sastavni dio popularne kulture, jer je postao raširena i popularna društvena pojava. Sportaši su postali sve samo ne više obični sportaši, izdaju svoje parfeme, brendove odjeće, knjige i kao takvi su postali još zanimljiviji medijima. Reklamni model, publicitet i model javnog informiranja su modeli koji opisuju odnos sporta s medijima. Nema tog gospodarstva, vlade ili ekonomije koja će toliko brendirati naciju ili državu u svijetu kao što je to sport. Cilj je masovna publika u ciljanoj naciji. Svijet je postao jedno veliko globalno tržište i samim tim svaka zemlja mora poraditi na vlastitom imidžu. Isto tako će se iznijeti koliko su sportski uspjesi bili u jednu ruku nevjerojatni i veliki za jednu tako malu naciju od oko 4 milijuna stanovnika kao što je to Hrvatska.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti