Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1271672

Sportska komunikacija u službi brendiranja nacije i države


Prebeg, Maks
Sportska komunikacija u službi brendiranja nacije i države, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb


CROSBI ID: 1271672 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Sportska komunikacija u službi brendiranja nacije i države
(Sports communication in the service of nation and state branding)

Autori
Prebeg, Maks

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Mjesto
Zagreb

Datum
10.10

Godina
2019

Stranica
30

Mentor
Grmuša, Tanja

Ključne riječi
sport ; komunikacija ; imidž ; mediji ; nacija ; uspjeh
(sport ; communication ; image ; media ; nation ; success)

Sažetak
U ovom će se radu iznijeti koliko su komunikacija i sport povezani jedni s drugim, te će se dokazati koliko je imidž države važan za njezino postojanje. Prolazeći kroz teoriju i primjere, naglasak je na sportu kao velikom potencijalu u sve više polja, grana i područja. Vrlo važno je naglasiti promociju sportskih vrijednosti kroz alate i metode te njihove prednosti i nedostatke. Sport je isto tako postao i sastavni dio popularne kulture, jer je postao raširena i popularna društvena pojava. Sportaši su postali sve samo ne više obični sportaši, izdaju svoje parfeme, brendove odjeće, knjige i kao takvi su postali još zanimljiviji medijima. Reklamni model, publicitet i model javnog informiranja su modeli koji opisuju odnos sporta s medijima. Nema tog gospodarstva, vlade ili ekonomije koja će toliko brendirati naciju ili državu u svijetu kao što je to sport. Cilj je masovna publika u ciljanoj naciji. Svijet je postao jedno veliko globalno tržište i samim tim svaka zemlja mora poraditi na vlastitom imidžu. Isto tako će se iznijeti koliko su sportski uspjesi bili u jednu ruku nevjerojatni i veliki za jednu tako malu naciju od oko 4 milijuna stanovnika kao što je to Hrvatska.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Poslovno veleučilište Zagreb

Profili:

Avatar Url Tanja Grmuša (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Prebeg, Maks
Sportska komunikacija u službi brendiranja nacije i države, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
Prebeg, M. (2019) 'Sportska komunikacija u službi brendiranja nacije i države', diplomski rad, preddiplomski, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Prebeg, Maks}, year = {2019}, pages = {30}, keywords = {sport, komunikacija, imid\v{z}, mediji, nacija, uspjeh}, title = {Sportska komunikacija u slu\v{z}bi brendiranja nacije i dr\v{z}ave}, keyword = {sport, komunikacija, imid\v{z}, mediji, nacija, uspjeh}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Prebeg, Maks}, year = {2019}, pages = {30}, keywords = {sport, communication, image, media, nation, success}, title = {Sports communication in the service of nation and state branding}, keyword = {sport, communication, image, media, nation, success}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font