Pregled bibliografske jedinice broj: 1271665
Komunikacija na društvenim mrežama: studija slučaja robne kuće IKEA
Komunikacija na društvenim mrežama: studija slučaja robne kuće IKEA, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1271665 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komunikacija na društvenim mrežama: studija slučaja
robne kuće IKEA
(Communication on social networks: a case study of
the department store IKEA)
Autori
Jakovljević, Ines
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
10.10
Godina
2019
Stranica
34
Mentor
Grmuša, Tanja
Ključne riječi
komunikacija ; korporacija ; informacije ; tržište ; tehnologija ; alati ; društvene mreže ; IKEA
(communication ; corporation ; information ; market ; technology ; tools ; social networks ; IKEA)
Sažetak
Komunikacija je sastavni dio života svakog čovjeka. Čovjek komuniciranjem stječe informacije te isto tako formira znanja, a od velikog je značaja komunikacija koju tvrtke provode sa svojim potrošačima. Ukoliko korporacija ili poduzeće ne razvije strategiju komuniciranja s ciljnim tržištem može se dogoditi da konkurencija napravi odmak. Komunikacija s tržištem je ključna upravo zbog velikog broja konkurenata. Kako tvrtke na tržištu razvijaju svoju komunikaciju te uspješno stvaraju brojne inovativne ideje u suradnji sa svojim potrošačima, konkurencija će biti prisiljena napraviti isto ili barem slijediti pozitivan primjer određenih poduzeća. S druge strane, paralelno s razvojem poduzeća i njegovog poslovanja razvija se i tehnologija. Tehnologija je dovela do razvoja interneta bez kojeg je vrlo teško zamisliti današnju komunikaciju. Važnost komunikacije i razvoj tehnologije susreli su se na društvenim mrežama. Društvene mreže uspješno su pokrile veliki broj komunikacijskih alata, a promaknule su se u jedan od najznačajnijih alata koji postoji. Ljudi koriste društvene mreže u osobne svrhe, ali komunikaciji na društvenim mrežama pristupile su i brojne tvrtke radi velikog broja prednosti koje one pružaju. Društvene mreže kao marketinški i komunikacijski alat bitne su i za robnu kuću IKEA koja ja tema ovog rada. Iako IKEA ima svoje kupce već dugi niz godina te je prepoznatljiva zbog specifičnog poslovanja, kod ove švedske robne kuće postojala je potreba za komunikacijom putem društvenih mreža ponajprije radi informiranja i pokazivanja novih uspješnih poteza u poslovanju te za interakciju s kupcima, odnosno pratiteljima na društvenim mrežama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti