Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1271665

Komunikacija na društvenim mrežama: studija slučaja robne kuće IKEA


Jakovljević, Ines
Komunikacija na društvenim mrežama: studija slučaja robne kuće IKEA, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb


CROSBI ID: 1271665 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Komunikacija na društvenim mrežama: studija slučaja robne kuće IKEA
(Communication on social networks: a case study of the department store IKEA)

Autori
Jakovljević, Ines

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Mjesto
Zagreb

Datum
10.10

Godina
2019

Stranica
34

Mentor
Grmuša, Tanja

Ključne riječi
komunikacija ; korporacija ; informacije ; tržište ; tehnologija ; alati ; društvene mreže ; IKEA
(communication ; corporation ; information ; market ; technology ; tools ; social networks ; IKEA)

Sažetak
Komunikacija je sastavni dio života svakog čovjeka. Čovjek komuniciranjem stječe informacije te isto tako formira znanja, a od velikog je značaja komunikacija koju tvrtke provode sa svojim potrošačima. Ukoliko korporacija ili poduzeće ne razvije strategiju komuniciranja s ciljnim tržištem može se dogoditi da konkurencija napravi odmak. Komunikacija s tržištem je ključna upravo zbog velikog broja konkurenata. Kako tvrtke na tržištu razvijaju svoju komunikaciju te uspješno stvaraju brojne inovativne ideje u suradnji sa svojim potrošačima, konkurencija će biti prisiljena napraviti isto ili barem slijediti pozitivan primjer određenih poduzeća. S druge strane, paralelno s razvojem poduzeća i njegovog poslovanja razvija se i tehnologija. Tehnologija je dovela do razvoja interneta bez kojeg je vrlo teško zamisliti današnju komunikaciju. Važnost komunikacije i razvoj tehnologije susreli su se na društvenim mrežama. Društvene mreže uspješno su pokrile veliki broj komunikacijskih alata, a promaknule su se u jedan od najznačajnijih alata koji postoji. Ljudi koriste društvene mreže u osobne svrhe, ali komunikaciji na društvenim mrežama pristupile su i brojne tvrtke radi velikog broja prednosti koje one pružaju. Društvene mreže kao marketinški i komunikacijski alat bitne su i za robnu kuću IKEA koja ja tema ovog rada. Iako IKEA ima svoje kupce već dugi niz godina te je prepoznatljiva zbog specifičnog poslovanja, kod ove švedske robne kuće postojala je potreba za komunikacijom putem društvenih mreža ponajprije radi informiranja i pokazivanja novih uspješnih poteza u poslovanju te za interakciju s kupcima, odnosno pratiteljima na društvenim mrežama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Poslovno veleučilište Zagreb

Profili:

Avatar Url Tanja Grmuša (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Jakovljević, Ines
Komunikacija na društvenim mrežama: studija slučaja robne kuće IKEA, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
Jakovljević, I. (2019) 'Komunikacija na društvenim mrežama: studija slučaja robne kuće IKEA', diplomski rad, preddiplomski, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Jakovljevi\'{c}, Ines}, year = {2019}, pages = {34}, keywords = {komunikacija, korporacija, informacije, tr\v{z}i\v{s}te, tehnologija, alati, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, IKEA}, title = {Komunikacija na dru\v{s}tvenim mre\v{z}ama: studija slu\v{c}aja robne ku\'{c}e IKEA}, keyword = {komunikacija, korporacija, informacije, tr\v{z}i\v{s}te, tehnologija, alati, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, IKEA}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Jakovljevi\'{c}, Ines}, year = {2019}, pages = {34}, keywords = {communication, corporation, information, market, technology, tools, social networks, IKEA}, title = {Communication on social networks: a case study of the department store IKEA}, keyword = {communication, corporation, information, market, technology, tools, social networks, IKEA}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font