Pregled bibliografske jedinice broj: 1271664
Moć persuazije i poticanje poželjnog ponašanja
Moć persuazije i poticanje poželjnog ponašanja, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1271664 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Moć persuazije i poticanje poželjnog ponašanja
(The power of persuasion and encouraging desirable
behaviour)
Autori
Pavlek, Petra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
10.10
Godina
2019
Stranica
48
Mentor
Grmuša, Tanja
Ključne riječi
ponašanje ; stav ; uvjeravanje ; neverbalna komunikacija ; karizma ; manipulacija ; manipulativne tehnike
(behaviour ; attitude ; persuasion ; nonverbal communication ; charisma ; manipulation ; manipulative techniques)
Sažetak
Tema ovog rada je predvidljivost ljudskog ponašanja, uvjeravanje i manipulacija ljudima. Kroz rad ćemo se upoznati s univerzalnim psihološkim procesima koji su zajednički većini ljudi, načinima formiranja ponašanja i stavova te tehnikama utjecaja i manipulacije koje se koriste u svrhu upravljanja ljudima. Obratit ćemo pažnju i na široki raspon motiva koji utječu na ponašanje, misli i osjećaje. Spomenut ćemo i persuazivnu komunikaciju koja se koristi za upravljanje razmišljanjem sugovornika, poticanje na promjenu stavova i usmjeravanje ponašanja. Neverbalna komunikacija također je važan dio persuazivne komunikacije i procesa uvjeravanja, jer na različite načine podržava i nadopunjuje verbalnu komunikaciju, čini ju dojmljivijom i vjerodostojnijom. Da bismo bili uvjerljivi, naši verbalni i neverbalni signali moraju se podudarati. Kao rezultat specifičnog neverbalnog ponašanja spomenut ćemo i karizmu koja je vrlo važan dio procesa uvjeravanja. Navest ćemo odlike karizmatičnih ljudi i njihova ponašanja koje im omogućuje da budu uspješni u uvjeravanju, vođenju i upravljanju ljudima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti