Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1271655

Upravljanje medijskim brendom: studija slučaja JoomBoos kanala


Pišković, Matija Milan
Upravljanje medijskim brendom: studija slučaja JoomBoos kanala, 2019., diplomski rad, diplomski, Zagreb


CROSBI ID: 1271655 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upravljanje medijskim brendom: studija slučaja JoomBoos kanala
(Managing media brand: Joomboos channel case study)

Autori
Pišković, Matija Milan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Mjesto
Zagreb

Datum
30.09

Godina
2019

Stranica
63

Mentor
Grmuša, Tanja

Ključne riječi
marka ; glazba ; marketing ; projekt ; komunikacija
(brand ; music ; marketing ; project ; communication)

Sažetak
Ideja ovoga rada stvorila se nakon sudjelovanja na Styria SCOOL Akademiji te suradnjom s 24sata. Uvidom u dosadašnje projekte, prepoznat je potencijal za glazbom, koja bi se savršeno uklopila u njihov inovativan rad. Rad je baziran na studiji slučaja JoomBoosa te je smišljen potprojekt Remasters i prikazano je njegovo poslovanje kroz naredne tri godine. Provedeno je kvantitativno istraživanje u obliku anketnog upitnika. Cilj je bio utvrditi postoji li potreba među studentima i mladima za vrstom sadržaja kakvu bi nudio Remasters projekt. Rezultati istraživanja iznimno su ohrabrujući i jasan su pokazatelj da su video spotovi i obrade veoma traženi među ciljanom skupinom mladih. Kako bi se dodatno potkrijepila potreba za ovim projektom, provedena je kvalitativna analiza najpraćenijih 100 YouTube kanala, kao i usporedbe uspješnosti originalnih djela i njihovih vizualno-auditivnih obrada. Kao dodatak istraživanju prikazane su SWOT i STP analize koje naglašavaju, snage, slabosti, prilike i prijetnje, kao i pozicioniranje na tržištu. U završnom dijelu tumači se obustavljanje projekta uslijed eventualnog neuspjeha.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Poslovno veleučilište Zagreb

Profili:

Avatar Url Tanja Grmuša (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Pišković, Matija Milan
Upravljanje medijskim brendom: studija slučaja JoomBoos kanala, 2019., diplomski rad, diplomski, Zagreb
Pišković, M. (2019) 'Upravljanje medijskim brendom: studija slučaja JoomBoos kanala', diplomski rad, diplomski, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Pi\v{s}kovi\'{c}, Matija Milan}, year = {2019}, pages = {63}, keywords = {marka, glazba, marketing, projekt, komunikacija}, title = {Upravljanje medijskim brendom: studija slu\v{c}aja JoomBoos kanala}, keyword = {marka, glazba, marketing, projekt, komunikacija}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Pi\v{s}kovi\'{c}, Matija Milan}, year = {2019}, pages = {63}, keywords = {brand, music, marketing, project, communication}, title = {Managing media brand: Joomboos channel case study}, keyword = {brand, music, marketing, project, communication}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font