Pregled bibliografske jedinice broj: 1271655
Upravljanje medijskim brendom: studija slučaja JoomBoos kanala
Upravljanje medijskim brendom: studija slučaja JoomBoos kanala, 2019., diplomski rad, diplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1271655 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje medijskim brendom: studija slučaja
JoomBoos kanala
(Managing media brand: Joomboos channel case study)
Autori
Pišković, Matija Milan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
30.09
Godina
2019
Stranica
63
Mentor
Grmuša, Tanja
Ključne riječi
marka ; glazba ; marketing ; projekt ; komunikacija
(brand ; music ; marketing ; project ; communication)
Sažetak
Ideja ovoga rada stvorila se nakon sudjelovanja na Styria SCOOL Akademiji te suradnjom s 24sata. Uvidom u dosadašnje projekte, prepoznat je potencijal za glazbom, koja bi se savršeno uklopila u njihov inovativan rad. Rad je baziran na studiji slučaja JoomBoosa te je smišljen potprojekt Remasters i prikazano je njegovo poslovanje kroz naredne tri godine. Provedeno je kvantitativno istraživanje u obliku anketnog upitnika. Cilj je bio utvrditi postoji li potreba među studentima i mladima za vrstom sadržaja kakvu bi nudio Remasters projekt. Rezultati istraživanja iznimno su ohrabrujući i jasan su pokazatelj da su video spotovi i obrade veoma traženi među ciljanom skupinom mladih. Kako bi se dodatno potkrijepila potreba za ovim projektom, provedena je kvalitativna analiza najpraćenijih 100 YouTube kanala, kao i usporedbe uspješnosti originalnih djela i njihovih vizualno-auditivnih obrada. Kao dodatak istraživanju prikazane su SWOT i STP analize koje naglašavaju, snage, slabosti, prilike i prijetnje, kao i pozicioniranje na tržištu. U završnom dijelu tumači se obustavljanje projekta uslijed eventualnog neuspjeha.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti