Pregled bibliografske jedinice broj: 1271652
Komunikacija na društvenim mrežama na primjeru Facebooka
Komunikacija na društvenim mrežama na primjeru Facebooka, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1271652 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komunikacija na društvenim mrežama na primjeru
Facebooka
(Communication on social networks on the example of
Facebook)
Autori
Tot, Iva
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
27.09
Godina
2019
Stranica
63
Mentor
Grmuša, Tanja
Ključne riječi
novi mediji ; djeca i mladi ; komunikacija ; poslovanje ; društvene mreže ; Facebook
(new media ; children and young people ; communication ; business ; social networks ; Facebook)
Sažetak
U ovom radu objasnit ćemo kako novi mediji i digitalne tehnologije utječu na komunikaciju, kako u poslovnom svijetu, tako i u komunikaciji licem u lice. Cilj rada je dokazati kako novi mediji i društvene mreže utječu na komunikaciju između ljudi i kako pomažu u bilo kojem obliku poslovanja. Ulaskom u digitalno doba i usvajanjem novih medija, čovjek se trebao prilagoditi novim razmišljanjima i jezikom na nove komunikacijske strukture. Mediji su postali nezaobilazno sredstvo u informiranju, formiranju i oblikovanju životnih stilova i identiteta. Stvaranje medijskog sadržaja omogućeno je svima koji posjeduju računalo i pristup internetu, a rijetko kome danas to nije omogućeno. Svaka bi komunikacija trebala poštivati i sadržavati načela za uspješnu komunikaciju koja omogućavaju i olakšavaju komunikaciju na bilo kojoj razini. U današnje vrijeme, većina kompanija okreće se društvenim mrežama i provođenjem oglašavanja i promocija na istim. Zahvaljujući tim manje uspješnim društvenim mrežama, na kojima su ljudi naučili pogreške, ljudi su po njima mogli stvoriti mreže koje danas dobro svi poznajemo i na dnevnoj bazi koristimo. Iz nekoliko navedenih istraživanja u radu, možemo zaključiti kako društvene mreže utječu na komunikaciju među mladima, kako društvene mreže mogu pomoći u novinarstvu, te kako se može izgraditi imidž turističke destinacije putem društvenih mreža. Jedna od najpopularnijih društvenih mreža, Facebook, sve je više prisutna među ljudima i sve je više kompanije upotrebljavaju u poslovanju (to možemo vidjeti iz primjera korištenja Facebooka u Narodnom muzeju u Zadru i na primjeru kampanje Baracka Obame). Razlog je poprilično jednostavan – Facebook omogućava brzinu širenja informacija i dostupnost istih velikom broju ljudi, veliku povezanost s klijentima te besplatno oglašavanje i promociju. U istraživanju o iskustvima i ponašanjima djece na Facebooku možemo zaključiti kako djeca previše vremena provode na toj društvenoj mreži, što za posljedice donosi loše ocjene u školi i zanemarivanje realnog svijeta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti