Pregled bibliografske jedinice broj: 1271647
Online trgovina i marketinško komuniciranje
Online trgovina i marketinško komuniciranje, 2019., diplomski rad, diplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1271647 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Online trgovina i marketinško komuniciranje
(Online commerce and marketing communication)
Autori
Zekić, Doris
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
27.09
Godina
2019
Stranica
43
Mentor
Grmuša, Tanja
Ključne riječi
online trgovina ; marketinško komuniciranje ; kupci ; prodaja ; oglašavanje
(online store ; marketing communication ; customers ; sale ; advertising)
Sažetak
U ovom će se radu istraživanje temeljiti na razumijevanju uloge online trgovine kao odličnog kanala prodaje te načina na koji online trgovina utječe na navike potrošača. Istraživački problem u radu odnosi se na nedovoljnu iskorištenost potencijala online trgovine, upoznavanje s važnim segmentima prilikom otvaranja online trgovine i ima li marketinško komuniciranje velik utjecaj na samog potrošača. Razne vrste oglašavanja imaju veliki utjecaj na privlačenje i zadržavanje kupaca te su potrebni u svakodnevnom radu online trgovine. Glavni je cilj rada prikazati prednosti online trgovine i marketinškog komuniciranja (društvene mreže, oglasi). Na primjeru online trgovine www.booster.hr prikazano je kako online trgovina funkcionira, što od važnih elemenata sadrži na samoj stranici, kako se oglašava i koji su njeni kupci. Svaka online trgovina ima puno detalja koje treba posložiti od samog početka njenog rada kako bi sve funkcioniralo. Kada sve funkcionira, tada se manje moraju ispravljati greške nastale na početku. Svakom vlasniku online trgovine najbitnije je da su kupci zadovoljni i da postiže željenu zaradu, a svakom kupcu je najbitnije da dobije po najnižoj cijeni kvalitetan proizvod i dobru uslugu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti