Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1271643

Uloga interkulturne komunikacije u kreiranju globalnog brenda


Despot, Mirja
Uloga interkulturne komunikacije u kreiranju globalnog brenda, 2019., diplomski rad, diplomski, Zagreb


CROSBI ID: 1271643 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga interkulturne komunikacije u kreiranju globalnog brenda
(The role of intercultural communication in creating a global brand)

Autori
Despot, Mirja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Mjesto
Zagreb

Datum
19.09

Godina
2019

Stranica
58

Mentor
Grmuša, Tanja

Ključne riječi
komunikacija ; kultura ; interkulturna komunikacija ; globalni brend ; upravljanje brendom
(communication ; culture ; intercultural communication ; global brand ; brand management)

Sažetak
Komunikacija jedna je od najbitnijh značajki svakog društva, a interkulturna komunikacija pred nas stavlja izazov koji moramo savladati želimo li postati učinkoviti komunikatori u današnjem svijetu. U ovom radu istražuje se pojam, značenje, osobitosti, pojavni oblici i multidimenzionalni utjecaj komunikacije na globalnoj razini, te na studiji slučaja prikazuje kako interkulturna komunikacija utječe na kreiranje i očuvanje globalnog brenda. Kultura je okvir za interpretiranje komunikacije, ona je i fenomen koji se mijenja čim prijeđemo nacionalne, regionalne, organizacijske i druge granice. Kultura predstavlja kontekst u kojem treba proučavati komunikaciju, utječe na sve ljudske aktivnosti i odnose i određuje životni stil i ponašanje ljudi, a time i njihovu sklonost u odnosu prema proizvodu i/ili usluzi. Organizacije komuniciraju svoje proizvode i svoj imidž. One se također upuštaju u trajnu komunikaciju s brojnim institucijama, skupinama i pojedincima izvan svojih organizacijskih granica. Analiza kulturnih razlika neophodna je za oblikovanje, razvoj i uspješnu provedbu strategije upravljanja brendom. Razlike u kulturi utječu na upravljanje brendom više od bilo koje druge poslovne aktivnosti, a upravljanje brendom i marketing je osjetljiv na tzv. kulturalnu pogrešku. Kada brend manageri znaju više o kulturi i kada dostižu očekivanja u interkulturnoj komunikaciji, to uspješnije mogu razvijati strategiju za široku globalnu publiku. U studiji slučaja prikazana su dva globalna brenda: Airbnb i Ikea. Prikazane su njihove strategije razvoja brenda, komunikacija i kampanje koje su pridonijele tome da postanu vodeći na globalni sceni. Ulazak na međunarodna tržišta, čak i za kompanije s bogatim iskustvom, zahtijeva uključivanje strateškog menadžmenta i spremnost na promjene. Globalizacija stvara veće zajednice, tj. uspostavlja odnose između ranije izoliranih kultura i djeluje kao kulturna interakcija na globalnoj razini, a kompanije koje je danas pokreću, oblikuju svojim strateškim odlukama budućnost svjetskog gospodarstva.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Poslovno veleučilište Zagreb

Profili:

Avatar Url Tanja Grmuša (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Despot, Mirja
Uloga interkulturne komunikacije u kreiranju globalnog brenda, 2019., diplomski rad, diplomski, Zagreb
Despot, M. (2019) 'Uloga interkulturne komunikacije u kreiranju globalnog brenda', diplomski rad, diplomski, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Despot, Mirja}, year = {2019}, pages = {58}, keywords = {komunikacija, kultura, interkulturna komunikacija, globalni brend, upravljanje brendom}, title = {Uloga interkulturne komunikacije u kreiranju globalnog brenda}, keyword = {komunikacija, kultura, interkulturna komunikacija, globalni brend, upravljanje brendom}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Despot, Mirja}, year = {2019}, pages = {58}, keywords = {communication, culture, intercultural communication, global brand, brand management}, title = {The role of intercultural communication in creating a global brand}, keyword = {communication, culture, intercultural communication, global brand, brand management}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font