Pregled bibliografske jedinice broj: 1271643
Uloga interkulturne komunikacije u kreiranju globalnog brenda
Uloga interkulturne komunikacije u kreiranju globalnog brenda, 2019., diplomski rad, diplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1271643 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga interkulturne komunikacije u kreiranju
globalnog brenda
(The role of intercultural communication in creating
a global brand)
Autori
Despot, Mirja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
19.09
Godina
2019
Stranica
58
Mentor
Grmuša, Tanja
Ključne riječi
komunikacija ; kultura ; interkulturna komunikacija ; globalni brend ; upravljanje brendom
(communication ; culture ; intercultural communication ; global brand ; brand management)
Sažetak
Komunikacija jedna je od najbitnijh značajki svakog društva, a interkulturna komunikacija pred nas stavlja izazov koji moramo savladati želimo li postati učinkoviti komunikatori u današnjem svijetu. U ovom radu istražuje se pojam, značenje, osobitosti, pojavni oblici i multidimenzionalni utjecaj komunikacije na globalnoj razini, te na studiji slučaja prikazuje kako interkulturna komunikacija utječe na kreiranje i očuvanje globalnog brenda. Kultura je okvir za interpretiranje komunikacije, ona je i fenomen koji se mijenja čim prijeđemo nacionalne, regionalne, organizacijske i druge granice. Kultura predstavlja kontekst u kojem treba proučavati komunikaciju, utječe na sve ljudske aktivnosti i odnose i određuje životni stil i ponašanje ljudi, a time i njihovu sklonost u odnosu prema proizvodu i/ili usluzi. Organizacije komuniciraju svoje proizvode i svoj imidž. One se također upuštaju u trajnu komunikaciju s brojnim institucijama, skupinama i pojedincima izvan svojih organizacijskih granica. Analiza kulturnih razlika neophodna je za oblikovanje, razvoj i uspješnu provedbu strategije upravljanja brendom. Razlike u kulturi utječu na upravljanje brendom više od bilo koje druge poslovne aktivnosti, a upravljanje brendom i marketing je osjetljiv na tzv. kulturalnu pogrešku. Kada brend manageri znaju više o kulturi i kada dostižu očekivanja u interkulturnoj komunikaciji, to uspješnije mogu razvijati strategiju za široku globalnu publiku. U studiji slučaja prikazana su dva globalna brenda: Airbnb i Ikea. Prikazane su njihove strategije razvoja brenda, komunikacija i kampanje koje su pridonijele tome da postanu vodeći na globalni sceni. Ulazak na međunarodna tržišta, čak i za kompanije s bogatim iskustvom, zahtijeva uključivanje strateškog menadžmenta i spremnost na promjene. Globalizacija stvara veće zajednice, tj. uspostavlja odnose između ranije izoliranih kultura i djeluje kao kulturna interakcija na globalnoj razini, a kompanije koje je danas pokreću, oblikuju svojim strateškim odlukama budućnost svjetskog gospodarstva.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti