Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1271641

Neverbalna komunikacija američkih uličnih bandi


Bartolić, Bruno
Neverbalna komunikacija američkih uličnih bandi, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb


CROSBI ID: 1271641 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Neverbalna komunikacija američkih uličnih bandi
(Nonverbal communication of American street gangs)

Autori
Bartolić, Bruno

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Mjesto
Zagreb

Datum
19.09

Godina
2019

Stranica
30

Mentor
Grmuša, Tanja

Ključne riječi
komunikacija ; neverbalna komunikacija ; američke ulične bande ; popularna kultura ; kultura mladih
(communication ; nonverbal communication ; American street gangs ; popular culture ; youth culture)

Sažetak
Tema ovog završnog rada odnosi se proučavanje neverbalne komunikacije američkih uličnih bandi te pogled iste kroz prizmu komunikologije. Rad se bavi općim pojmom komunikacije, kako i zašto komuniciramo. Kroz rad se osvrćemo na faktore koji su bitni za uspješnu komunikaciju, na faktore koji otežavaju komunikaciju i na faktore koji doprinose boljoj, bržoj i efikasnijoj komunikaciji. Također, neverbalna je komunikacija velik dio komuniciranja svake osobe, a komunikacija je neizbježno svakodnevna pojava svakog čovjeka stoga se u radu bavimo i proučavanjem neverbalne komunikacije. Komunikacijom ne prenosimo samo poruke, već ideje, mišljenja, a često se u tijeku komunikacije prenosi i sama osobnost komunikatora te osoba koja prima poruku istovremeno uči kako komunicirati, odnosno kopirati stil komunikacije osobe koja tu poruku šalje. Upravo u tom slučaju proučavamo neverbalnu komunikaciju američkih uličnih bandi, koje su kroz vrijeme razvile vrlo specifičnu i drukčiju komunikaciju od uobičajene. Zbog marginaliziranosti američkih uličnih bandi, odnosno često nezakonitih radnji, ta je tema postala iznimno interesantna pop kulturi. Razni mediji, glazba, popularne osobe preuzele su stil komunikacije te su izravno počeli koristiti komunikaciju određene ulične bande u svrhu promocije „divljeg“ ili „zabavnijeg“ stila života. Predstavnici pop kulture imaju izravan i snažan utjecaj na mladu populaciju što je rezultiralo činjenicom da mlade osobe koje nisu izravno u doticaju s američkim uličnim bandama preuzimaju stilove komuniciranja te počinju koristiti njihovu vrstu neverbalne komunikacije za svoje vlastite potrebe komuniciranja što se vrlo lako može okarakterizirati kao negativan utjecaj neverbalne komunikacije američkih uličnih bandi na popularnu i mladu kulturu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Poslovno veleučilište Zagreb

Profili:

Avatar Url Tanja Grmuša (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Bartolić, Bruno
Neverbalna komunikacija američkih uličnih bandi, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
Bartolić, B. (2019) 'Neverbalna komunikacija američkih uličnih bandi', diplomski rad, preddiplomski, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bartoli\'{c}, Bruno}, year = {2019}, pages = {30}, keywords = {komunikacija, neverbalna komunikacija, ameri\v{c}ke uli\v{c}ne bande, popularna kultura, kultura mladih}, title = {Neverbalna komunikacija ameri\v{c}kih uli\v{c}nih bandi}, keyword = {komunikacija, neverbalna komunikacija, ameri\v{c}ke uli\v{c}ne bande, popularna kultura, kultura mladih}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bartoli\'{c}, Bruno}, year = {2019}, pages = {30}, keywords = {communication, nonverbal communication, American street gangs, popular culture, youth culture}, title = {Nonverbal communication of American street gangs}, keyword = {communication, nonverbal communication, American street gangs, popular culture, youth culture}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font