Pregled bibliografske jedinice broj: 1271641
Neverbalna komunikacija američkih uličnih bandi
Neverbalna komunikacija američkih uličnih bandi, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1271641 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Neverbalna komunikacija američkih uličnih bandi
(Nonverbal communication of American street gangs)
Autori
Bartolić, Bruno
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
19.09
Godina
2019
Stranica
30
Mentor
Grmuša, Tanja
Ključne riječi
komunikacija ; neverbalna komunikacija ; američke ulične bande ; popularna kultura ; kultura mladih
(communication ; nonverbal communication ; American street gangs ; popular culture ; youth culture)
Sažetak
Tema ovog završnog rada odnosi se proučavanje neverbalne komunikacije američkih uličnih bandi te pogled iste kroz prizmu komunikologije. Rad se bavi općim pojmom komunikacije, kako i zašto komuniciramo. Kroz rad se osvrćemo na faktore koji su bitni za uspješnu komunikaciju, na faktore koji otežavaju komunikaciju i na faktore koji doprinose boljoj, bržoj i efikasnijoj komunikaciji. Također, neverbalna je komunikacija velik dio komuniciranja svake osobe, a komunikacija je neizbježno svakodnevna pojava svakog čovjeka stoga se u radu bavimo i proučavanjem neverbalne komunikacije. Komunikacijom ne prenosimo samo poruke, već ideje, mišljenja, a često se u tijeku komunikacije prenosi i sama osobnost komunikatora te osoba koja prima poruku istovremeno uči kako komunicirati, odnosno kopirati stil komunikacije osobe koja tu poruku šalje. Upravo u tom slučaju proučavamo neverbalnu komunikaciju američkih uličnih bandi, koje su kroz vrijeme razvile vrlo specifičnu i drukčiju komunikaciju od uobičajene. Zbog marginaliziranosti američkih uličnih bandi, odnosno često nezakonitih radnji, ta je tema postala iznimno interesantna pop kulturi. Razni mediji, glazba, popularne osobe preuzele su stil komunikacije te su izravno počeli koristiti komunikaciju određene ulične bande u svrhu promocije „divljeg“ ili „zabavnijeg“ stila života. Predstavnici pop kulture imaju izravan i snažan utjecaj na mladu populaciju što je rezultiralo činjenicom da mlade osobe koje nisu izravno u doticaju s američkim uličnim bandama preuzimaju stilove komuniciranja te počinju koristiti njihovu vrstu neverbalne komunikacije za svoje vlastite potrebe komuniciranja što se vrlo lako može okarakterizirati kao negativan utjecaj neverbalne komunikacije američkih uličnih bandi na popularnu i mladu kulturu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti