Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1271493

Definiranje modela unaprijeđenog koncepta podrijetla proizvoda i usluga za potrebe uspješnog upravljanja markama kod generacije Z


Pušić, Ana
Definiranje modela unaprijeđenog koncepta podrijetla proizvoda i usluga za potrebe uspješnog upravljanja markama kod generacije Z, 2023., doktorska disertacija, Zagreb


CROSBI ID: 1271493 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Definiranje modela unaprijeđenog koncepta podrijetla proizvoda i usluga za potrebe uspješnog upravljanja markama kod generacije Z
(Defining the model of an improved concept of product and service origin for successful brand management to Generation Z)

Autori
Pušić, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Mjesto
Zagreb

Datum
05.05

Godina
2023

Stranica
200

Mentor
Vranešević, Tihomir

Ključne riječi
podrijetlo proizvoda i usluga ; podrijetlo marke ; koncept zemlje podrijetla proizvoda i usluga ; model podrijetla proizvoda i usluga ; brendiranje proizvoda i usluga podrijetlom ; generacija Z
(product and service origin ; brand origin ; the concept of product and service origin ; the model of product and service origin ; branding products and services by origin ; Generation Z)

Sažetak
Skoro šest desetljeća kontinuiranog istraživanja utjecaja podrijetla proizvoda i usluga na njihovu evaluaciju od strane potrošača, ukazuje na daljnju zaintrigiranost znanstvenika u području marketinga fenomenom efekta zemlje podrijetla proizvoda i usluga. Ipak, stvaranje proizvoda i usluga u uvjetima globalizacije, potiče dilemu glede preciziranja podrijetla proizvoda i usluga, time stvarajući prostora daljnjem širenju znanja unutar ovog područja. Shodno tome, ovaj se doktorski rad bavi definiranjem i testiranjem modela koji predstavlja unaprijeđeni koncept podrijetla proizvoda i usluga. Unutar modela ovoga rada, podrijetlo proizvoda i usluga je apstrahirano od same zemlje podrijetla, obzirom da sadržava i segment podrijetla marke, a koji zalazi i u aspekt kulturnog podrijetla marke. Provedenim istraživanjem, potvrđene su uloge etnocentrizma i imidža zemlje kao prediktora efekta podrijetla proizvoda i usluga, dok se posredništvo stava o zemlji podrijetla proizvoda i usluge, stava o marki i kulturnog podrijetla marke, ovisno o tome jesu li se promatrali proizvodi ili usluge, također pokazalo značajnim. Time su se upotpunila dosadašnja znanja o efektu podrijetla kako proizvoda i usluga, tako i marki, pokazujući kako dionici podrijetla sadržani u njima imaju simultani učinak na potrošače pripadnike generacije Z u Hrvatskoj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb,
Sveučilište u Dubrovniku

Profili:

Avatar Url Tihomir Vranešević (mentor)

Avatar Url Ana Pušić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

repozitorij.efzg.unizg.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Pušić, Ana
Definiranje modela unaprijeđenog koncepta podrijetla proizvoda i usluga za potrebe uspješnog upravljanja markama kod generacije Z, 2023., doktorska disertacija, Zagreb
Pušić, A. (2023) 'Definiranje modela unaprijeđenog koncepta podrijetla proizvoda i usluga za potrebe uspješnog upravljanja markama kod generacije Z', doktorska disertacija, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Pu\v{s}i\'{c}, Ana}, year = {2023}, pages = {200}, keywords = {podrijetlo proizvoda i usluga, podrijetlo marke, koncept zemlje podrijetla proizvoda i usluga, model podrijetla proizvoda i usluga, brendiranje proizvoda i usluga podrijetlom, generacija Z}, title = {Definiranje modela unaprije\djenog koncepta podrijetla proizvoda i usluga za potrebe uspje\v{s}nog upravljanja markama kod generacije Z}, keyword = {podrijetlo proizvoda i usluga, podrijetlo marke, koncept zemlje podrijetla proizvoda i usluga, model podrijetla proizvoda i usluga, brendiranje proizvoda i usluga podrijetlom, generacija Z}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Pu\v{s}i\'{c}, Ana}, year = {2023}, pages = {200}, keywords = {product and service origin, brand origin, the concept of product and service origin, the model of product and service origin, branding products and services by origin, Generation Z}, title = {Defining the model of an improved concept of product and service origin for successful brand management to Generation Z}, keyword = {product and service origin, brand origin, the concept of product and service origin, the model of product and service origin, branding products and services by origin, Generation Z}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font