Pregled bibliografske jedinice broj: 1271398
Unapređivanje nastave matematike povratnom informacijom primjenom Plickersa
Unapređivanje nastave matematike povratnom informacijom primjenom Plickersa // Carnet Users Conference: “Otvaranje u zatvorenom svijetu: postdigitalna znanost i obrazovanje”
Šibenik, Hrvatska, 2022. str. 1-1 (plenarno, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1271398 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Unapređivanje nastave matematike povratnom
informacijom primjenom Plickersa
(Improving mathematics teaching through feedback
using Plickers)
Autori
Mužar Horvat, Sanela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Skup
Carnet Users Conference: “Otvaranje u zatvorenom svijetu: postdigitalna znanost i obrazovanje”
Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 26.10.2022. - 28.10.2022
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
unapređivanje nastave, nastavne strategije, tehnologija, povratne informacije, akcijska istraživanja
(teaching improvement, teaching strategies, technology, feedback, action research)
Sažetak
U akcijskom istraživanju opisana je jedna od strategija koje može utjecati na promjene u nastavi matematike i njeno unapređivanje, a to je strategija postavljanja cilja i davanje povratnih informacija. Svrha ovog akcijskog istraživanja je doprinijeti unapređivanju nastave matematike povratnom informacijom u osnovnoj školi. Na promjene u nastavi matematike utječe i upravljanje njenom organizacijom korištenjem tehnologije aplikacijom Plickers. Upravljanjem nastavom na taj način primjenjujemo elemente suvremene nastave organiziranjem i vođenjem u klasičnoj učionici. Na taj način ostvaruje se veća aktivnost učenika pri usvajanju novih matematičkih sadržaja i koncepata te primanja povratnih informacija. Tijekom tromjesečnog ostvarivanja planiranih aktivnosti primjenom strategije postavljanje cilja i davanja povratnih informacija u nastavi uočili smo: - aktivnost učenika na nastavi matematike -povećana uključenost učenika u nastavu nego u tradicionalno organiziranoj nastavi -učenje učenika, njihov se rad poboljšava - motiviranije učenike – koji vjeruju da mogu učiti, žele učiti, te preuzimaju više kontrolu nad vlastitim učenjem -suvremenu učionica koja postaje mjesto gdje se povratna informacija, uključujući konstruktivnu kritiku, cijeni i smatra produktivnom
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija