Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1271381

Moć persuazije u različitim kontekstima


Bolfek, Lorena
Moć persuazije u različitim kontekstima, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb


CROSBI ID: 1271381 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Moć persuazije u različitim kontekstima
(The power of persuasion in different contexts)

Autori
Bolfek, Lorena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Mjesto
Zagreb

Datum
12.07

Godina
2019

Stranica
34

Mentor
Grmuša, Tanja

Ključne riječi
persuazija ; komunikacijski proces ; oglašavanje ; politika ; retorika ; etika ; vjerodostojnost
(persuasion ; communication process ; advertising ; policy ; rhetoric ; ethics ; credibility)

Sažetak
Persuazija je jedan od oblika interpersonalne komunikacije kojemu je cilj uvjeriti drugu stranu ili druge dionike u komunikacijskom procesu u određene ideje ili pak angažirati drugu stranu da promisli o argumentima koji joj se nude. Iako kao i komunikacija pretpostavlja dvosmjerni proces, persuazija to ne mora nužno biti, a to se najčešće događa kada je jedna strana u komunikacijskom procesu dominantnija. Na ishod persuazije često utječu brojni čimbenici poput kognitivnih sposobnosti, povoljnih i nepovoljnih misli, otpora pojedinca koji se uvjerava, zatim okoline, komunikacijskog stila i komunikacijskih obrazaca, tj. tehnika utjecanja na druge. Rad razmatra persuaziju u različitim kontekstima: oglašavačkoj industriji te politici, dvama područjima koja su najizloženija ovom obliku komunikacije, ali i područjima kojima je javnost često (ne)svjesno izložena kako u svakodnevnom životu, tako i putem medija. Konačno, rad analizira i određena etička pitanja u persuaziji pokazujući kako se moć uvjeravanja ne mjeri samo ispunjavanjem zadanoga cilja, već i stupnjem povjerenja, tj. vjerodostojnosti koju uvjeravatelj ostavlja na druge.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Poslovno veleučilište Zagreb

Profili:

Avatar Url Tanja Grmuša (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Bolfek, Lorena
Moć persuazije u različitim kontekstima, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
Bolfek, L. (2019) 'Moć persuazije u različitim kontekstima', diplomski rad, preddiplomski, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bolfek, Lorena}, year = {2019}, pages = {34}, keywords = {persuazija, komunikacijski proces, ogla\v{s}avanje, politika, retorika, etika, vjerodostojnost}, title = {Mo\'{c} persuazije u razli\v{c}itim kontekstima}, keyword = {persuazija, komunikacijski proces, ogla\v{s}avanje, politika, retorika, etika, vjerodostojnost}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bolfek, Lorena}, year = {2019}, pages = {34}, keywords = {persuasion, communication process, advertising, policy, rhetoric, ethics, credibility}, title = {The power of persuasion in different contexts}, keyword = {persuasion, communication process, advertising, policy, rhetoric, ethics, credibility}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font