Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1271376

Uloga emocionalnih kompetencija u upravljanju organizacijama i poticanju inovativnosti


Tomulić, Ana Marguerite
Uloga emocionalnih kompetencija u upravljanju organizacijama i poticanju inovativnosti, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb


CROSBI ID: 1271376 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga emocionalnih kompetencija u upravljanju organizacijama i poticanju inovativnosti
(The role of emotional competence in managing organizations and inciting innovations)

Autori
Tomulić, Ana Marguerite

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Mjesto
Zagreb

Datum
12.07

Godina
2019

Stranica
49

Mentor
Grmuša, Tanja

Ključne riječi
emocionalna inteligencija ; emocionalne kompetencije ; empatija ; emocionalni menadžment ; inovativnost
(emotional intelligence ; emotional competences ; empathy ; emotional management ; innovation)

Sažetak
Globalizacija i tehnološka revolucija u posljednjih su nekoliko desetljeća omogućili prijelaz iz tradicionalne ekonomije u „ekonomiju znanja“, preoblikujući time u potpunosti strukturu i ritam tržišta te stvarajući nove uvjete poslovanja za globalnu konkurenciju. Novi poslovni krajolici predstavljaju stalan izazov za poduzeća jer ih tjeraju na stalno redefiniranje i redizajniranje postojećih i već uhodanih poslovnih procesa, sve kako bi zadržali tempo u dinamičnoj tržišnoj utakmici. Nove vrste poslovnih okruženja uključuju i novu kvalifikacijsku strukturu zaposlenih te zahtijevaju nove filozofije upravljanja organizacijama. Znanje zaposlenika i njihova moć prilagodbe promjenjivoj i nestabilnoj okolini postaju ključni pokretači konkurentnosti i čimbenici preoblikovanja obrazaca gospodarskoga rasta. Dok je nekoć za poslovni uspjeh bilo ključno posjedovanje „tvrdih“ znanja, danas se zbog sve bržih i češćih promjena na tržištu, sve užih specijalizacija i stalno rastuće količine znanja i informacija, od radnika očekuje i posjedovanje „mekih vještina“, odnosno emocionalnih kompetencija. Upravljanje postaje emocionalni proces, a emocije, nekoć percipirane kao opreka racionalnosti, a time i uspješnom vođenju, postaju platforma za razvoj kompetencija ključnih za kreativno i inovativno radno okruženje. Emocionalna inteligencija, kao podrška i dopuna kognitivnoj inteligenciji otvara put novoj filozofiji upravljanja, koja njegovanjem kulture povjerenja i klime izvrsnosti organizacijama omogućuje konkurentsku prednost i održivi razvoj. U radu će se objasniti utjecaj izmijenjenih uvjeta poslovanja na pristup vođenju i upravljanju ljudskim kapitalom, važnost znanja kao strateškog resursa poduzeća za ostvarivanje konkurentske prednosti te značaj emocionalne inteligencije kao temelj kreativne i inovativne organizacijske klime.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Poslovno veleučilište Zagreb

Profili:

Avatar Url Tanja Grmuša (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Tomulić, Ana Marguerite
Uloga emocionalnih kompetencija u upravljanju organizacijama i poticanju inovativnosti, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
Tomulić, A. (2019) 'Uloga emocionalnih kompetencija u upravljanju organizacijama i poticanju inovativnosti', diplomski rad, preddiplomski, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Tomuli\'{c}, Ana Marguerite}, year = {2019}, pages = {49}, keywords = {emocionalna inteligencija, emocionalne kompetencije, empatija, emocionalni menad\v{z}ment, inovativnost}, title = {Uloga emocionalnih kompetencija u upravljanju organizacijama i poticanju inovativnosti}, keyword = {emocionalna inteligencija, emocionalne kompetencije, empatija, emocionalni menad\v{z}ment, inovativnost}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Tomuli\'{c}, Ana Marguerite}, year = {2019}, pages = {49}, keywords = {emotional intelligence, emotional competences, empathy, emotional management, innovation}, title = {The role of emotional competence in managing organizations and inciting innovations}, keyword = {emotional intelligence, emotional competences, empathy, emotional management, innovation}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font