Pregled bibliografske jedinice broj: 1271373
Umijeće uvjeravanja u poslovnoj komunikaciji
Umijeće uvjeravanja u poslovnoj komunikaciji, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1271373 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Umijeće uvjeravanja u poslovnoj komunikaciji
(The art of persuasion in business communication)
Autori
Miter, Dora
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
17.06
Godina
2019
Stranica
35
Mentor
Grmuša, Tanja
Ključne riječi
komunikacija ; vještine ; pregovaranje ; razlike ; uvjeravanje
(communication ; skills ; negotiation ; differences ; persuasion)
Sažetak
Komunikacija je dio ljudske svakodnevnice, a postoji od početka svijeta te bez nje ne bi bio moguć opstanak, razvoj ni napredak svih vrsta. Kao proces koji se odvija između pojedinaca mora pratiti trendove razvoja kako društva, tako i pojedinaca te se sukladno njihovim zahtjevima razvijati. S obzirom na to da je podložna situacijskim, kulturnim, religijskim utjecajima složen je i promjenjiv koncept koji ima svoja pravila. Kako bi bila kvalitetna i učinkovita komunikacija osim pravila pretpostavlja i određene vještine, a koje pomažu u ostvarenju ciljeva komunikacije. Upravo radi nužnosti i prisutnosti komunikacije u svakodnevnom životu, važan je element svake organizacije i poslovanja. Kako bi organizacija održala svoju strukturu, ispunjavala svoje zadatke, zadržala timski rad, pridobila nove investitore i kupce te naposljetku ostala konkurentna koristi različite vještine kao što su pregovaranje i uvjeravanje, a za čiju primjenu je nužno poznavanje i razvijanje komunikacijskih vještina.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti