Pregled bibliografske jedinice broj: 1271364
Pedagoško vođenje djelovanja škole
Pedagoško vođenje djelovanja škole // U potrazi za suvremenom osnovnom školom : stručni pedagoški skup / 7. križevački pedagoški dani / Konfic, Ivanka ; Kržek, Željko ; Strugar, Vladimir (ur.).
Križevci : Zagreb: Križevci : Pedagoško društvo ; Zagreb : Institut za pedagogijska istraživanja, 1992. str. 23-24 (radionica, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1271364 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pedagoško vođenje djelovanja škole
(Pedagogical guidance of the school)
Autori
Silov, Mile
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
U potrazi za suvremenom osnovnom školom : stručni pedagoški skup / 7. križevački pedagoški dani
/ Konfic, Ivanka ; Kržek, Željko ; Strugar, Vladimir - Križevci : Zagreb : Križevci : Pedagoško društvo ; Zagreb : Institut za pedagogijska istraživanja, 1992, 23-24
Skup
Sedmi križevački pedagoški dani: U potrazi za suvremenom osnovnom školom
Mjesto i datum
Križevci, Hrvatska, 03.04.1992. - 04.04.1992
Vrsta sudjelovanja
Radionica
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
pedagoški dani ; suvremena osnovna škola ; pedagoška radionica ; pedagoško vođenje ; djelovanje škole
(pedagogical days ; modern elementary school ; pedagogical workshop ; pedagogical guidance ; the operation of the school)
Sažetak
Savjetovanje pod nazivom „U potrazi za suvremenom osnovnom školom“ održano je u sklopu VII. križevačkih pedagoških dana (Križevci, 3. i 4. travnja 1992. godine) . Istovremeno, spomenuti stručni skup „organiziran je kao posebni zadatak, usmjeren na metodiku početnih razreda osnovne škole, u okviru projekta „Inovacijska škola“ (koordinator: dr. sc. Milan Matijević). Drugog dana 7. križevačkih pedagoških dana organizirano je dvanaest pedagoških radionica. Autor piše o drugoj radionici: Pedagoško vođenje djelovanja škole (str. 23-24) u kojoj su sudionici raspravljalo o aktualnim pedagoškim pitanjima: „suvremena kretanja između centralne državne uprave i institucija ; ostvarivanje temeljne djelatnosti škole pomoću specifičnih funkcija ; djelatnici u školi ; odnos između upravljanja i rukovođenja, te obilježja dosadašnjih etapa ; ravnatelj škole ; njegova uloga i obveze u nastavi ; mogućnosti stručnog usavršavanja ravnatelja“ (str. 23), stručnih suradnika i učitelja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija