Pregled bibliografske jedinice broj: 1271362
Zadovoljstvo potrošača grada Zagreba proizvodima i uslugama Lidlovih trgovina
Zadovoljstvo potrošača grada Zagreba proizvodima i uslugama Lidlovih trgovina, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1271362 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zadovoljstvo potrošača grada Zagreba proizvodima i
uslugama Lidlovih trgovina
(Satisfaction of consumers of the city of Zagreb with
the products and services of Lidl stores)
Autori
Razum, Tajana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
10.09
Godina
2018
Stranica
67
Mentor
Grmuša, Tanja
Ključne riječi
Lidl ; proizvodi i usluge ; zadovoljstvo potrošača
(Lidl ; products and services ; consumer satisfaction)
Sažetak
Trajno zadovoljstvo potrošača dobar je pokazatelj ispravnog poslovanja tvrtke koja stalno ulaže dodatne napore za ostvarenje korporativnih ciljeva. Svaki pojedinac svojim sugestijama može pridonijeti poboljšanju rezultata tvrtke, te su istraživanja zadovoljstva potrošača vrlo česta u tvrtkama koje drže do svog poslovanja. Ovaj rad istražuje zadovoljstvo potrošača grada Zagreba proizvodima i uslugama Lidlovih trgovina. Kako bismo pokušali utvrditi koliko su potrošači grada Zagreba zadovoljni proizvodima i uslugama Lidlovih trgovina, proveli smo istraživanje na uzorku od 123 ispitanika koje je trajalo u vremenskom razdoblju od 15. 1. 2018. do 9. 2. 2018. godine. Istraživanje smo provodili putem anketnog upitnika koristeći aplikaciju Kwiksurveys, objavljivanjem poveznice na društvenoj mreži Facebook i slanjem poveznica putem e-mail poruka. Rezultati istraživanja pokazali su zadovoljavajuće rezultate čime smo potvrdili većinu postavljenih hipoteza.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti