Pregled bibliografske jedinice broj: 1271358
Strategije komunikacije na društvenim mrežama odabranih košarkaških klubova Aba lige
Strategije komunikacije na društvenim mrežama odabranih košarkaških klubova Aba lige, 2018., diplomski rad, diplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1271358 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategije komunikacije na društvenim mrežama
odabranih košarkaških klubova Aba lige
(Communication strategies on social networks of
selected Aba league basketball clubs)
Autori
Gavrilović, Mladenka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
13.07
Godina
2018
Stranica
57
Mentor
Grmuša, Tanja
Ključne riječi
društvene mreže ; imidž ; komunikacija ; odnosi s javnostima ; košarka ; ABA liga
(social networks ; image ; communication ; public relations ; basketball ; ABA league)
Sažetak
Društvene mreže imaju značajan utjecaj u komunikaciji u svim područjima života, a način na koji se sport promovira i unaprjeđuje na društvenim mrežama nije iznimka, nego se kroz niz platformi približava ostvarenju zacrtanih ciljeva. Cilj je ovog rada provjeriti na koji način košarkaški klubovi koriste društvene mreže kako bi poboljšali komunikaciju i ostvarili željene strateške ciljeve. U središtu istraživačkog dijela rada su odabrani košarkaški klubovi ABA lige, pri čemu je analizirana njihova komunikacijska strategija društvenim mrežama, jesu li uspjeli ostvariti svoje komunikacijske ciljeve putem društvenih mreža, te koje društvene mreže koriste. Istraživačka pitanja bila su podijeljena u tri kategorije ; a) istraživanje uloge društvenih mreža u izgradnji imidža, b) analiza postojeće komunikacije košarkaških klubova na društvenim mrežama, c) utvrđivanje tehnika koje košarkaški klubovi koriste u komunikaciji s javnostima. Komunikacija je jedan od glavnih faktora u ostvarivanju zadanih osobnih ciljeva, a dobro osmišljena i usmjerena komunikacija ključan je faktor za uspjeh pojedinca, ali i organizacija poput košarkaških klubova. Metoda koju smo koristili u radu bio je dubinski intervju (kvalitativna metodologija), proveden na uzorku od pet ispitanika, voditelja odjela za odnose s javnošću pet vodećih košarkaških klubova ABA lige.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti