Pregled bibliografske jedinice broj: 1271355
Stavovi zaposlenika ABBVIE d.o.o. o organizacijskoj etici i povjerenju
Stavovi zaposlenika ABBVIE d.o.o. o organizacijskoj etici i povjerenju, 2017., diplomski rad, diplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1271355 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi zaposlenika ABBVIE d.o.o. o organizacijskoj
etici i povjerenju
(Opinions of employees of ABBVIE d.o.o. on
organizational ethics and trust)
Autori
Kordić, Filip
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
20.10
Godina
2017
Stranica
47
Mentor
Grmuša, Tanja
Ključne riječi
povjerenje ; etički integritet ; društveno odgovorno poslovanje ; kompetencija
(confidence ; ethical integrity ; corporate social responsibility ; competence)
Sažetak
Za organizacije, povjerenje je neophodno za kooperaciju i komunikaciju i predstavlja osnovu za produktivan odnos. Da bi se steklo povjerenje, mora se vjerovati drugima, jer je povjerenje recipročno. Isto tako, bitno je biti pouzdan, a čini se da je najbolje mjerilo pouzdanosti prije svega njen integritet, dobra volja, pouzdanost i otvorenost, a zatim i kompetentnost neke organizacije. Organizacija koja gubi svoj etički integritet, uslijed niskog stupnja povjerenja između zaposlenih na svim razinama ne postiže dugoročno kvalitetne planirane rezultate. Društveno odgovorno poslovanje predstavlja suvremenu poslovnu praksu koju primjenjuje sve veći broj poduzeća kako u svijetu, tako i u Hrvatskoj. Učinkovitu primjenu ovakve poslovne prakse osigurava dobra i etički prihvatljiva komunikacija sa svim interesno-utjecajnim skupinama. Ovim radom pokušalo se istražiti kako povjerenje i organizacijska etika zaposlenika i vodstva tvrtke Abbvie d.o.o. pridonose uspješnom poslovanju zasnovanom na zdravoj organizacijskoj kulturi, kako bi se ispitale postavljene hipoteze da dobri međuljudski odnosi, dijeljenje informacija, vodstvo temeljeno na poštenju i pravednosti imaju jednak ili veći značaj od organizacijske kompetentnosti. Najveći broj ispitanika smatra da povjerenje i etično ponašanje imaju veći značaj od organizacijske kompetentnosti, te se može zaključiti da je većina ispitanika svjesna da stručnost nije dostatan faktor za razvoj stabilne, odgovorne i pouzdane tvrtke usmjerene prema potrošačima i društvu u cjelini. Istraživanjem je potvrđena hipoteza da je povjerenje recipročno te da ovisi o pouzdanosti, te da je najbolje mjerilo za pouzdanost kompetentnost organizacije, njena organizacijska etika, povjerenje, dobra volja i otvorenost.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti