Pregled bibliografske jedinice broj: 1271348
Uloga interkulturalne komunikacije u korporativnom komuniciranju brendova – studija slučaja robne kuće IKEA
Uloga interkulturalne komunikacije u korporativnom komuniciranju brendova – studija slučaja robne kuće IKEA, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1271348 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga interkulturalne komunikacije u korporativnom
komuniciranju brendova – studija slučaja robne
kuće IKEA
(The role of intercultural communication in
corporate brand communication - a case study of
IKEA department store)
Autori
Bunjevac, Filip
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
13.10
Godina
2017
Stranica
38
Mentor
Grmuša, Tanja
Ključne riječi
komunikacija ; korporativne komunikacije ; interkulturalnost ; brend ; IKEA
(communication ; corporate communications ; interculturality ; brand ; IKEA)
Sažetak
Danas korporacije izuzetnu pažnju posvećuju imidžu i identitetu same kompanije. Kako bismo ostvarili zacrtane ciljeve u poslu, važna je komunikacija. Odijeli korporativnih komunikacija često se susreću s kulturološkim preprekama kao što su vrsta poruke koju će komunicirati prema javnosti. Kada kažemo kulturološke prepreke, često pomislimo i na neke od stereotipa, odnosno pokušaj predviđanja čovjekovog ponašanja na osnovi njegove pripadnosti određenoj skupini. Također, sve se više susrećemo s pojmovima interkulturalizacije i etnokonzumerizma koji nam govore o važnosti poznavanja strane kulturoloških aspekata. U radu je obrađena studija slučaja robne kuće IKEA. U njemu je prikazan razvoj jedne od najvećih svjetskih korporacija današnjice. Za takav tip razvoja novog brenda na tržištu potrebna je i edukacija novoga tržišta jer se ukusi razlikuju u svakoj kulturi. IKEA je izabrala strategiju kojom u svojim trgovinama na samome početku ima 20 % tradicionalnog stila unutar određene kulture, te 80 % izvornog švedskog minimalističkog stila. Nameće se pitanje uspijeva li robna kuća IKEA doista ispuniti svoju viziju stvaranja boljeg svakodnevnog života većini ljudi?
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti