Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1271348

Uloga interkulturalne komunikacije u korporativnom komuniciranju brendova – studija slučaja robne kuće IKEA


Bunjevac, Filip
Uloga interkulturalne komunikacije u korporativnom komuniciranju brendova – studija slučaja robne kuće IKEA, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb


CROSBI ID: 1271348 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga interkulturalne komunikacije u korporativnom komuniciranju brendova – studija slučaja robne kuće IKEA
(The role of intercultural communication in corporate brand communication - a case study of IKEA department store)

Autori
Bunjevac, Filip

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Mjesto
Zagreb

Datum
13.10

Godina
2017

Stranica
38

Mentor
Grmuša, Tanja

Ključne riječi
komunikacija ; korporativne komunikacije ; interkulturalnost ; brend ; IKEA
(communication ; corporate communications ; interculturality ; brand ; IKEA)

Sažetak
Danas korporacije izuzetnu pažnju posvećuju imidžu i identitetu same kompanije. Kako bismo ostvarili zacrtane ciljeve u poslu, važna je komunikacija. Odijeli korporativnih komunikacija često se susreću s kulturološkim preprekama kao što su vrsta poruke koju će komunicirati prema javnosti. Kada kažemo kulturološke prepreke, često pomislimo i na neke od stereotipa, odnosno pokušaj predviđanja čovjekovog ponašanja na osnovi njegove pripadnosti određenoj skupini. Također, sve se više susrećemo s pojmovima interkulturalizacije i etnokonzumerizma koji nam govore o važnosti poznavanja strane kulturoloških aspekata. U radu je obrađena studija slučaja robne kuće IKEA. U njemu je prikazan razvoj jedne od najvećih svjetskih korporacija današnjice. Za takav tip razvoja novog brenda na tržištu potrebna je i edukacija novoga tržišta jer se ukusi razlikuju u svakoj kulturi. IKEA je izabrala strategiju kojom u svojim trgovinama na samome početku ima 20 % tradicionalnog stila unutar određene kulture, te 80 % izvornog švedskog minimalističkog stila. Nameće se pitanje uspijeva li robna kuća IKEA doista ispuniti svoju viziju stvaranja boljeg svakodnevnog života većini ljudi?

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Poslovno veleučilište Zagreb

Profili:

Avatar Url Tanja Grmuša (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Bunjevac, Filip
Uloga interkulturalne komunikacije u korporativnom komuniciranju brendova – studija slučaja robne kuće IKEA, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
Bunjevac, F. (2017) 'Uloga interkulturalne komunikacije u korporativnom komuniciranju brendova – studija slučaja robne kuće IKEA', diplomski rad, preddiplomski, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bunjevac, Filip}, year = {2017}, pages = {38}, keywords = {komunikacija, korporativne komunikacije, interkulturalnost, brend, IKEA}, title = {Uloga interkulturalne komunikacije u korporativnom komuniciranju brendova – studija slu\v{c}aja robne ku\'{c}e IKEA}, keyword = {komunikacija, korporativne komunikacije, interkulturalnost, brend, IKEA}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bunjevac, Filip}, year = {2017}, pages = {38}, keywords = {communication, corporate communications, interculturality, brand, IKEA}, title = {The role of intercultural communication in corporate brand communication - a case study of IKEA department store}, keyword = {communication, corporate communications, interculturality, brand, IKEA}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font