Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1271345

Poslovni model medijske kuće Deutsche Welle


Šikić, Mirjana
Poslovni model medijske kuće Deutsche Welle, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb


CROSBI ID: 1271345 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Poslovni model medijske kuće Deutsche Welle
(The business model of the Deutsche Welle media company)

Autori
Šikić, Mirjana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Mjesto
Zagreb

Datum
26.09

Godina
2017

Stranica
52

Mentor
Grmuša, Tanja

Ključne riječi
masovni mediji ; globalizacija ; javno mnijenje ; pluralizam ; liberalna demokracija ; javni medijski servis ; medijska kuća Deutsche Welle
(mass media ; globalization ; public opinion ; pluralism ; liberal democracy ; public media service ; media company Deutsche Welle)

Sažetak
Masovni mediji imaju značajnu ulogu koja nam kroz pravo na slanje i primanje informacija daje mogućnost informiranosti, obrazovanja i razonode. Budući da stvaraju platformu putem koje pojedinci i grupe unutar zajednice izražavaju i razmjenjuju mišljenja, sastavni su dio modernog društva. Vođeni trendovima, mediji se prilagođavaju procesu globalizacije, uzimajući u obzir globalno javno mnijenje. U ovom radu objasnit ćemo model javnog medijskog servisa u kojem se emitiranje izrađuje, financira i kontrolira za javnost. Za njega je bitno istaknuti da treba zadržati svoju nezavisnost i ne podleći bilo kakvom političkom uplitanju ili komercijalnom pritisku. Treba se temeljiti na pluralizmu, odgovornosti i transparentnosti, programskoj raznolikosti, te uredničkoj nezavisnosti, da bi na takav način predstavio obrazac liberalne demokracije. Nadalje, tijekom rada, kao jednog od članova javnog servisa u Njemačkoj, predstavit ćemo medijsku kuću Deutsche Welle čija će se analiza poslovanja prikazati kroz četiri poglavlja. Čitatelju se daje uvid u moć dugogodišnje egzistencije ovog medija koja se manifestira u potrebi za prilagođavanjem potrebama tržišta po principu „biti u pravo vrijeme, na pravom mjestu“ i spojiti „transnacionalnu publiku“ u „Deutsche Welle medijski prostor“.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Poslovno veleučilište Zagreb

Profili:

Avatar Url Tanja Grmuša (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Šikić, Mirjana
Poslovni model medijske kuće Deutsche Welle, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
Šikić, M. (2017) 'Poslovni model medijske kuće Deutsche Welle', diplomski rad, preddiplomski, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}iki\'{c}, Mirjana}, year = {2017}, pages = {52}, keywords = {masovni mediji, globalizacija, javno mnijenje, pluralizam, liberalna demokracija, javni medijski servis, medijska ku\'{c}a Deutsche Welle}, title = {Poslovni model medijske ku\'{c}e Deutsche Welle}, keyword = {masovni mediji, globalizacija, javno mnijenje, pluralizam, liberalna demokracija, javni medijski servis, medijska ku\'{c}a Deutsche Welle}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}iki\'{c}, Mirjana}, year = {2017}, pages = {52}, keywords = {mass media, globalization, public opinion, pluralism, liberal democracy, public media service, media company Deutsche Welle}, title = {The business model of the Deutsche Welle media company}, keyword = {mass media, globalization, public opinion, pluralism, liberal democracy, public media service, media company Deutsche Welle}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font