Pregled bibliografske jedinice broj: 1271345
Poslovni model medijske kuće Deutsche Welle
Poslovni model medijske kuće Deutsche Welle, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1271345 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poslovni model medijske kuće Deutsche Welle
(The business model of the Deutsche Welle media
company)
Autori
Šikić, Mirjana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
26.09
Godina
2017
Stranica
52
Mentor
Grmuša, Tanja
Ključne riječi
masovni mediji ; globalizacija ; javno mnijenje ; pluralizam ; liberalna demokracija ; javni medijski servis ; medijska kuća Deutsche Welle
(mass media ; globalization ; public opinion ; pluralism ; liberal democracy ; public media service ; media company Deutsche Welle)
Sažetak
Masovni mediji imaju značajnu ulogu koja nam kroz pravo na slanje i primanje informacija daje mogućnost informiranosti, obrazovanja i razonode. Budući da stvaraju platformu putem koje pojedinci i grupe unutar zajednice izražavaju i razmjenjuju mišljenja, sastavni su dio modernog društva. Vođeni trendovima, mediji se prilagođavaju procesu globalizacije, uzimajući u obzir globalno javno mnijenje. U ovom radu objasnit ćemo model javnog medijskog servisa u kojem se emitiranje izrađuje, financira i kontrolira za javnost. Za njega je bitno istaknuti da treba zadržati svoju nezavisnost i ne podleći bilo kakvom političkom uplitanju ili komercijalnom pritisku. Treba se temeljiti na pluralizmu, odgovornosti i transparentnosti, programskoj raznolikosti, te uredničkoj nezavisnosti, da bi na takav način predstavio obrazac liberalne demokracije. Nadalje, tijekom rada, kao jednog od članova javnog servisa u Njemačkoj, predstavit ćemo medijsku kuću Deutsche Welle čija će se analiza poslovanja prikazati kroz četiri poglavlja. Čitatelju se daje uvid u moć dugogodišnje egzistencije ovog medija koja se manifestira u potrebi za prilagođavanjem potrebama tržišta po principu „biti u pravo vrijeme, na pravom mjestu“ i spojiti „transnacionalnu publiku“ u „Deutsche Welle medijski prostor“.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti