Pregled bibliografske jedinice broj: 1271344
Komunikacija u neprofitnim organizacijama
Komunikacija u neprofitnim organizacijama, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1271344 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komunikacija u neprofitnim organizacijama
(Communication in nonprofit organizations)
Autori
Maricuš, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
26.07
Godina
2017
Stranica
29
Mentor
Grmuša, Tanja
Ključne riječi
komunikacija ; neprofitna organizacija ; civilno društvo ; dionik ; marketing ; paukova mreža
(communication ; nonprofit organization ; civil society ; stakeholder ; marketing ; spiderweb)
Sažetak
Komunikacija je neizbježna u svakom segmentu života. Radi se o pojedincima i organizacijama koje pomažu društvu kako bi ono postalo zajednica odgovornih pojedinaca orijentiranih prema osobnom ili obiteljskom napretku, ali i napretku zajednice kojoj pripadaju. Neprofitne organizacije imaju ključnu ulogu u spajanju pojedinaca i organizacija usmjerenih na povećanje kvalitete života ili napredak lokalne zajednice, sve u cilju društvenih promjena. Neprofitne organizacije znatno se razlikuju od profitnih organizacija, svaka neprofitna organizacija ima određeni razlog postojanja i različit pristup. Preuzimaju odgovarajući rizik i osiguravaju preživljavanje poslovanja i stvaranje novih poslova. Ovaj rad problematizira komunikaciju u neprofitnim organizacijama kroz pet cjelina te tri praktična primjera. U radu će biti pojašnjena komunikacija neprofitnih organizacija kao i struktura menadžmenta neprofitnih organizacija. Pravilan marketinški pristup neprofitne organizacije nije promocija već zadovoljenje potreba dionika (najčešće korisnika ili donatora). Prikazan je i model paukove mreže koji kontrolira neprofitne organizacijepromatrajući razliku između planiranih vrijednosti samopercepcije. Dvije studije slučaja sadržavat će kako određena neprofitna organizacija djeluje na ciljnu skupinu. Primjena marketinške komunikacije neprofitne organizacije pokušava postići ravnotežu između potreba i želja dionika, uz dugoročno zadovoljavanje korisnika i potreba društva.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti