Pregled bibliografske jedinice broj: 1271343
Komunikacijska strategija brenda Jana na digitalnim platformama
Komunikacijska strategija brenda Jana na digitalnim platformama, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1271343 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komunikacijska strategija brenda Jana na digitalnim
platformama
(Communication strategy of the Jana brand on digital
platforms)
Autori
Krasnić, Bernard
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
26.07
Godina
2017
Stranica
45
Mentor
Grmuša, Tanja
Ključne riječi
brendovi ; upravljanje brendovima ; komunikacija ; komunikacijska strategija ; digitalne platforme ; potrošači
(brands ; brand management ; communication ; communication strategy ; digital platforms ; consumers)
Sažetak
Prenošenje poruke koju brendovi žele prenijeti potrošaču nikada nije bilo zahtjevnije. Kanali kojima se komunicira su sve brojniji kao i broj brendova koji komunicira. Način komunikacije se promijenio razvojem digitalnih platformi i društvenih mreža. Potrošač više nije samo onaj koji prima poruku nego onaj koji daje povratnu informaciju i mišljenje ne samo vlasniku brenda nego i drugim potrošačima. Brendovi kako bi bili uspješni moraju jasno postaviti poruke koje žele prenijeti ciljnim skupinama kojima se obraćaju. Izgraditi uspješan brend, stvoriti očekivanu percepciju kod potrošača nije nimalo jednostavno. Potrebno je kontinuirano praćenje, evaluiranje i unapređivanje komunikacije kao takve. Još teže je zadržati imidž brenda kroz duži vremenski period s obzirom na broj brendova koji se svakodnevno pojavljuju na globalnoj sceni. Digitalni mediji i društvene mreže postavili su sasvim nove načine komuniciranja brendova, svaki sa svojim pravilima i načinima korištenja. Važnost istih raste iz godine u godinu, a u budućnosti će sve više potiskivati tradicionalne medije u drugi plan. Preuzimaju iznimno važne uloge u kampanjama i brendovi sve više ulažu u kvalitetu komunikacije na istima. Rad donosi analizu komunikacijske strategije brenda Jana na digitalnim platformama, nagrađenu brojnim domaćim i međunarodnim nagradama. Do određenih ciljnih skupina gotovo je i nemoguće doprijeti bez korištenja istih. Ubrzao se proces, tajni više nema. Nedostatak razrađene komunikacijske strategije, vidljiv kod brojnih brendova, bez iznimke vodi ka neuspjehu. Izazovi s kojima se brendovi susreću u komuniciranju s potrošačima su brojni, a uspješnost komunikacije više nego ikad ovisi o konzistentnoj komunikacijskoj strategiji i ispravnom odabiru kanala komunikacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti