Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1271343

Komunikacijska strategija brenda Jana na digitalnim platformama


Krasnić, Bernard
Komunikacijska strategija brenda Jana na digitalnim platformama, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb


CROSBI ID: 1271343 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Komunikacijska strategija brenda Jana na digitalnim platformama
(Communication strategy of the Jana brand on digital platforms)

Autori
Krasnić, Bernard

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Mjesto
Zagreb

Datum
26.07

Godina
2017

Stranica
45

Mentor
Grmuša, Tanja

Ključne riječi
brendovi ; upravljanje brendovima ; komunikacija ; komunikacijska strategija ; digitalne platforme ; potrošači
(brands ; brand management ; communication ; communication strategy ; digital platforms ; consumers)

Sažetak
Prenošenje poruke koju brendovi žele prenijeti potrošaču nikada nije bilo zahtjevnije. Kanali kojima se komunicira su sve brojniji kao i broj brendova koji komunicira. Način komunikacije se promijenio razvojem digitalnih platformi i društvenih mreža. Potrošač više nije samo onaj koji prima poruku nego onaj koji daje povratnu informaciju i mišljenje ne samo vlasniku brenda nego i drugim potrošačima. Brendovi kako bi bili uspješni moraju jasno postaviti poruke koje žele prenijeti ciljnim skupinama kojima se obraćaju. Izgraditi uspješan brend, stvoriti očekivanu percepciju kod potrošača nije nimalo jednostavno. Potrebno je kontinuirano praćenje, evaluiranje i unapređivanje komunikacije kao takve. Još teže je zadržati imidž brenda kroz duži vremenski period s obzirom na broj brendova koji se svakodnevno pojavljuju na globalnoj sceni. Digitalni mediji i društvene mreže postavili su sasvim nove načine komuniciranja brendova, svaki sa svojim pravilima i načinima korištenja. Važnost istih raste iz godine u godinu, a u budućnosti će sve više potiskivati tradicionalne medije u drugi plan. Preuzimaju iznimno važne uloge u kampanjama i brendovi sve više ulažu u kvalitetu komunikacije na istima. Rad donosi analizu komunikacijske strategije brenda Jana na digitalnim platformama, nagrađenu brojnim domaćim i međunarodnim nagradama. Do određenih ciljnih skupina gotovo je i nemoguće doprijeti bez korištenja istih. Ubrzao se proces, tajni više nema. Nedostatak razrađene komunikacijske strategije, vidljiv kod brojnih brendova, bez iznimke vodi ka neuspjehu. Izazovi s kojima se brendovi susreću u komuniciranju s potrošačima su brojni, a uspješnost komunikacije više nego ikad ovisi o konzistentnoj komunikacijskoj strategiji i ispravnom odabiru kanala komunikacije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Poslovno veleučilište Zagreb

Profili:

Avatar Url Tanja Grmuša (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Krasnić, Bernard
Komunikacijska strategija brenda Jana na digitalnim platformama, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
Krasnić, B. (2017) 'Komunikacijska strategija brenda Jana na digitalnim platformama', diplomski rad, preddiplomski, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Krasni\'{c}, Bernard}, year = {2017}, pages = {45}, keywords = {brendovi, upravljanje brendovima, komunikacija, komunikacijska strategija, digitalne platforme, potro\v{s}a\v{c}i}, title = {Komunikacijska strategija brenda Jana na digitalnim platformama}, keyword = {brendovi, upravljanje brendovima, komunikacija, komunikacijska strategija, digitalne platforme, potro\v{s}a\v{c}i}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Krasni\'{c}, Bernard}, year = {2017}, pages = {45}, keywords = {brands, brand management, communication, communication strategy, digital platforms, consumers}, title = {Communication strategy of the Jana brand on digital platforms}, keyword = {brands, brand management, communication, communication strategy, digital platforms, consumers}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font