Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1271342

Komunikacijska strategija Muzeja iluzija i Muzeja prekinutih veza na digitalnim platformama


Banović, Dijana
Komunikacijska strategija Muzeja iluzija i Muzeja prekinutih veza na digitalnim platformama, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb


CROSBI ID: 1271342 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Komunikacijska strategija Muzeja iluzija i Muzeja prekinutih veza na digitalnim platformama
(Communication strategy of the Museum of Illusions and the Museum of Broken Relationships on digital platforms)

Autori
Banović, Dijana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Mjesto
Zagreb

Datum
13.07

Godina
2017

Stranica
46

Mentor
Grmuša, Tanja

Ključne riječi
muzej ; muzejska komunikacija ; kultura ; digitalizacija ; društvene mreže
(museum ; museum communication ; culture ; digitization ; social networks)

Sažetak
Radu se govori o muzejskoj komunikaciji i upotrebi društvenih mreža za privlačenje novih korisnika. Odabir muzeja temelji se na njihovoj popularnosti i neobičnim trajnim postavama. Također, jedan od faktora za odabir muzeja je pristupačnost svim životnim dobima kao i prstupačnost za veliki broj svjetskih nacija. Analizom njihove komunikacije na digitalnim platformama uočene su mogućnosti za napredak i kvalitetniju komunikaciju s korisnicima. Unatoč zanimljivim i funkcionalnim internetskim sadržajima, muzeji i dalje najveću interakciju s posjetiteljima ostvaruju putem Facebooka i Instagrama. U suvremenom svijetu tehnologije, stupanje u kontakt s posjetiteljima pojedinih muzejima nije problem zbog razrađenih internetskih stranica s detaljnim planom i programom rada muzeja. Komuniciranje se odvija na više razina, ovisno o načinu rada pojedinog muzeja te ovisno o dobnoj skupini koju muzej privlači. Također, zanimljive boje, efektni naslovi i zanimljive promocije uvelike poboljšavaju posjećenost određenog muzeja. Interaktivni sadržaji te sadržaji primjereniji djeci i mlađim uzrastima uvelike će utjecat na posjećenost muzeja te sami status istoga. Veliki utjecaj, u današnje vrijeme, na muzeje imaju promocije, događanja i manifestacije u čast muzejima. Brzi tehnološki razvoj, dostupnost interneta i razvoj društvenih mreža su promijenili ponašanje korisnika. Digitalna prisutnost zahtjeva kontinuiran angažman, komunikaciju i interakciju temeljenu na sadržajima i dijalog između muzeja i korisnika u virtualnom prostoru. Na internetu uvijek netko „prati“ i za razliku od nekih medija pamti sve aktivnosti koje poduzimamo u digitalnom svijetu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Poslovno veleučilište Zagreb

Profili:

Avatar Url Tanja Grmuša (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Banović, Dijana
Komunikacijska strategija Muzeja iluzija i Muzeja prekinutih veza na digitalnim platformama, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
Banović, D. (2017) 'Komunikacijska strategija Muzeja iluzija i Muzeja prekinutih veza na digitalnim platformama', diplomski rad, preddiplomski, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Banovi\'{c}, Dijana}, year = {2017}, pages = {46}, keywords = {muzej, muzejska komunikacija, kultura, digitalizacija, dru\v{s}tvene mre\v{z}e}, title = {Komunikacijska strategija Muzeja iluzija i Muzeja prekinutih veza na digitalnim platformama}, keyword = {muzej, muzejska komunikacija, kultura, digitalizacija, dru\v{s}tvene mre\v{z}e}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Banovi\'{c}, Dijana}, year = {2017}, pages = {46}, keywords = {museum, museum communication, culture, digitization, social networks}, title = {Communication strategy of the Museum of Illusions and the Museum of Broken Relationships on digital platforms}, keyword = {museum, museum communication, culture, digitization, social networks}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font