Pregled bibliografske jedinice broj: 1271342
Komunikacijska strategija Muzeja iluzija i Muzeja prekinutih veza na digitalnim platformama
Komunikacijska strategija Muzeja iluzija i Muzeja prekinutih veza na digitalnim platformama, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1271342 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komunikacijska strategija Muzeja iluzija i Muzeja
prekinutih veza na digitalnim platformama
(Communication strategy of the Museum of Illusions
and the Museum of Broken Relationships on digital
platforms)
Autori
Banović, Dijana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
13.07
Godina
2017
Stranica
46
Mentor
Grmuša, Tanja
Ključne riječi
muzej ; muzejska komunikacija ; kultura ; digitalizacija ; društvene mreže
(museum ; museum communication ; culture ; digitization ; social networks)
Sažetak
Radu se govori o muzejskoj komunikaciji i upotrebi društvenih mreža za privlačenje novih korisnika. Odabir muzeja temelji se na njihovoj popularnosti i neobičnim trajnim postavama. Također, jedan od faktora za odabir muzeja je pristupačnost svim životnim dobima kao i prstupačnost za veliki broj svjetskih nacija. Analizom njihove komunikacije na digitalnim platformama uočene su mogućnosti za napredak i kvalitetniju komunikaciju s korisnicima. Unatoč zanimljivim i funkcionalnim internetskim sadržajima, muzeji i dalje najveću interakciju s posjetiteljima ostvaruju putem Facebooka i Instagrama. U suvremenom svijetu tehnologije, stupanje u kontakt s posjetiteljima pojedinih muzejima nije problem zbog razrađenih internetskih stranica s detaljnim planom i programom rada muzeja. Komuniciranje se odvija na više razina, ovisno o načinu rada pojedinog muzeja te ovisno o dobnoj skupini koju muzej privlači. Također, zanimljive boje, efektni naslovi i zanimljive promocije uvelike poboljšavaju posjećenost određenog muzeja. Interaktivni sadržaji te sadržaji primjereniji djeci i mlađim uzrastima uvelike će utjecat na posjećenost muzeja te sami status istoga. Veliki utjecaj, u današnje vrijeme, na muzeje imaju promocije, događanja i manifestacije u čast muzejima. Brzi tehnološki razvoj, dostupnost interneta i razvoj društvenih mreža su promijenili ponašanje korisnika. Digitalna prisutnost zahtjeva kontinuiran angažman, komunikaciju i interakciju temeljenu na sadržajima i dijalog između muzeja i korisnika u virtualnom prostoru. Na internetu uvijek netko „prati“ i za razliku od nekih medija pamti sve aktivnosti koje poduzimamo u digitalnom svijetu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti