Pregled bibliografske jedinice broj: 1271341
Organizacija i komunikacija u političkim predizbornim kampanjama
Organizacija i komunikacija u političkim predizbornim kampanjama, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1271341 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Organizacija i komunikacija u političkim
predizbornim kampanjama
(Organization and communication in political pre-
election campaigns)
Autori
Končevski, Krešimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
13.07
Godina
2017
Stranica
46
Mentor
Grmuša, Tanja
Ključne riječi
izbori ; kampanja ; organizacija ; komunikacija ; politička stranka ; kandidati
(elections ; campaign ; organization ; communication ; political party ; candidates)
Sažetak
Političke predizborne kampanje promidžbene su kampanje koje umjesto proizvoda ili usluge za svoj cilj imaju promovirati određenu političku opciju. Tema rada nastoji pokazati da postoje načini organizacije i metode provedbe političkih promidžbenih kampanja koje za rezultat imaju očekivan uspjeh određene političke opcije. Rad se bavi konkretnim zadacima organizatora u provedbi političkih predizbornih kampanja, nastojeći odgovoriti na pitanja kako uspješno organizirati, kampanju te kako i na koji način komunicirati u kampanji. U radu su korištena dugogodišnja i provjerena iskustva te vlastita zapažanja autora tijekom godina bavljenja ovim poslom i uspjeha koji su u praksi postignuti. Vlastite metode i zapažanja potkrijepljene su izvacima iz literature poznatih i priznatih stručnjaka iz područja političkog marketinga. Sadržaj se sastoji od dva glavna poglavlja, a to su organizacija političkih kampanja i komunikacija u političkim kampanjama. Osim ta dva glavna poglavlja postoji pregled primjene navedenog u konkretnoj predizbornoj kampanji gdje su ostvareni svi zadani ciljevi. U prvom se poglavlju govori o načinima organiziranja rada u kampanjama, sastavnim dijelovima te organizacije, sudionicima kampanja i nositeljima aktivnosti u kampanjama. Prezentirani su primjeri kako može izgledati struktura određene organizacije. U drugom dijelu se govori o komunikaciji u kampanjama u odnosu na javnost kojoj je kampanja usmjerena. Opisane su metode komuniciranja, organiziranja komunikacije, odnosi prema medijima, kategorije komuniciranja i primjena komunikacijskih vještina koje se najčešće koriste u političkim predizbornim kampanjama. Posljednji dio donosi pregled rada u konkretnoj kampanji za lokalne izbore održane 2017. godine, u kojoj su se primjenjivale opisane metode, s rezultatom koji spada među najuspješnije u tom izbornom ciklusu na području Republike Hrvatske. U konkretnom slučaju opisano je što se i kako radilo prema uputama iz ovog rada te na koji se način primjenom opisanih metoda došlo do rezultata.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti