Pregled bibliografske jedinice broj: 1271339
Uloga društvenih mreža u odabiru turističke destinacije
Uloga društvenih mreža u odabiru turističke destinacije, 2017., diplomski rad, diplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1271339 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga društvenih mreža u odabiru turističke
destinacije
(The role of social networks in choosing a tourist
destination)
Autori
Anđelić, Vedrana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
13.07
Godina
2017
Stranica
53
Mentor
Grmuša, Tanja
Ključne riječi
turistička destinacija ; internetske platforme ; studentska populacija ; društvene mreže ; anketa
(tourist destination ; internet platforms ; student population ; social networks ; survey)
Sažetak
Uspjeh turističke destinacije na tržištu, u vrijeme napredne tehnologije i velikih očekivanja ljudi, postaje sve teže postići bez kvalitetne prisutnosti na internetu. Komunikacijske i marketinške strategije u digitalno doba moraju udovoljiti zahtjevu suvremenog čovjeka koji želi da mu se pristupa jedinstveno i u skladu s njegovim potrebama. Digitalne turističke kampanje idealne su za promociju turističkih odredišta i odabir publike koja je u određenom trenutku za pojedinu destinaciju idealna. Jednako tako, korisnici društvenih mreža svakodnevno dijele svoja proživljena iskustva s putovanja putem brojnih internetskih platformi te na taj način također postaju promotori određene turističke destinacije. Društvene mreže omogućuju plasiranje informacija točno odabranoj skupini ljudi, u njima prikladnom vremenu i onako kako to najbolje odgovara njihovim profilima. Mlad i obrazovan čovjek brzo uči i lako prati razvoj suvremenih informacijsko-komunikacijskih trendova pa je studentska populacija sklona izboru društvenih mreža kao primarnog medija prilikom traženja informacija. No, mladi ne vole da im se nešto prodaje, ali vole kupovati. Da bi se zadržalo njihovo povjerenje, posebice u elektroničkom okruženju, od presudne je važnosti znati s njima ispravno komunicirati. Ovaj rad analizira povezanost između društvenih mreža, kao suvremenog sredstva za prenošenje informacija, s donošenjem odluke o odabiru turističke destinacije kod studentske populacije. Istraživački dio rada nastoji ispitati načine korištenja društvenih mreža kod studentske populacije za odabir lokacije odmora, utvrditi razlike o ulozi društvenih mreža pri donošenju odluke o odabiru turističke destinacije s obzirom na dob i financijski status ispitanika te analizirati njihovu praksu dijeljenja iskustava s ostalim korisnicima. Istraživanje je provedeno na prigodnom uzorku od 100 ispitanika metodom ankete, među studentima Specijalističkog diplomskog stručnog studija marketinga i komunikacija Visoke poslovne škole Zagreb s pravom javnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti