Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1271338

Stilovi komuniciranja


Dupelj, Roberta
Stilovi komuniciranja, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb


CROSBI ID: 1271338 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stilovi komuniciranja
(Communication styles)

Autori
Dupelj, Roberta

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Mjesto
Zagreb

Datum
07.07

Godina
2017

Stranica
33

Mentor
Grmuša, Tanja

Ključne riječi
komunikacija ; komunikacijski stilovi ; komunikacijski profili ; poslovna komunikacija ; komunikacijske vještine
(communication ; communication styles ; communication profiles ; business communication ; communication skills)

Sažetak
Život bez komunikacije je danas teško zamisliti, a možemo reći da se radi i o obrnutom procesu. Sve se svodi na ispravno usmjerenu komunikaciju. Poruka koju šaljemo mora biti jasna i kratka. Nepravilna komunikacija može utjecati na stvaranje negativnog dojma, stoga treba biti treba biti jasan, kratak i precizan i prilagoditi se svakoj nastaloj situaciji i biti aktivan slušač. Treba jasno reći svoje želje, biti uvijek iskreni, korektni, izravni i uz veliko poštovanje prema sugovorniku. Vještina prenošenja kvalitetnog sadržaja osnovni je preduvjet dobrog komuniciranja. Ne komunicirati nije moguće. Komunikaciju možemo podijeliti u dvije važne skupine: oblici komunikacije prema osjetilima i oblici komunikacije prema ulozi jezika. Proces komunikacije odvija se u nekoliko faza kao što su potreba za komunikacijom, enkodiranje. prijenos, prijem, dekodiranje i postavljanje cilja komunikacije. Na taj proces utječu čimbenici kao što su povratna informacija, kanal kroz koji se odvija komunikacija, tip komunikacije, jezik i razne smetnje koje se mogu pojaviti. Slušanje, postavljanje pitanja i davanje povratnih informacija samo su neke od komunikacijskih vještina koje su potrebne za dobru komunikaciju. Možemo reći da su sve to vještine koje se mogu naučiti i trenirati jer bitno utječu na cilj komunikacije. Usmena komunikacija, pismena komunikacija, konkretna ili neverbalna, te e- komunikacija osnovne su vrste komunikacije. Kod poslovne komunikacije fokus se stavlja na točan prijenos informacija, dok brzina pada u drugi plan i većim se dijelom radi o verbalnoj usmenoj komunikaciji. Bilo da se radi o privatnoj i poslovnoj komunikaciji potrebno je poštivati norme, vrijednosti i uvjerenja, drugim riječima etiku. Shodno svemu vrlo je važno definirati stil komuniciranja, kao i komunikacijski profil. Stil komuniciranja obilježava aktivno slušanje, izgled, geste, držanje tijela, blizina, pokreti, ton i ritam govora, timing, dodiri. Komunikacijske profile možemo podijeliti na promišljeni, direktni, indirektni i spontani. Postoji međusobna ovisnost između komunikacijskih profila i stilova, te znanje o različitim profilima i stilovima, te osobnostima i značajkama koje su im zajedničke, mogu nam pomoći u razvijanju vlastitih komunikacijskih vještina. Svaku komunikaciju predstavljaju ljudi, njihovo znanje i vještine, a glavna joj je vrijednost uspostavljanje ravnoteže između čovjeka kao pojedinca i svijeta oko njega.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Poslovno veleučilište Zagreb

Profili:

Avatar Url Tanja Grmuša (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Dupelj, Roberta
Stilovi komuniciranja, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
Dupelj, R. (2017) 'Stilovi komuniciranja', diplomski rad, preddiplomski, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Dupelj, Roberta}, year = {2017}, pages = {33}, keywords = {komunikacija, komunikacijski stilovi, komunikacijski profili, poslovna komunikacija, komunikacijske vje\v{s}tine}, title = {Stilovi komuniciranja}, keyword = {komunikacija, komunikacijski stilovi, komunikacijski profili, poslovna komunikacija, komunikacijske vje\v{s}tine}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Dupelj, Roberta}, year = {2017}, pages = {33}, keywords = {communication, communication styles, communication profiles, business communication, communication skills}, title = {Communication styles}, keyword = {communication, communication styles, communication profiles, business communication, communication skills}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font