Pregled bibliografske jedinice broj: 1271303
Interna poslovna komunikacija na primjeru tvrtke HAKOM
Interna poslovna komunikacija na primjeru tvrtke HAKOM, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1271303 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Interna poslovna komunikacija na primjeru tvrtke
HAKOM
(Internal business communication on the example of
HAKOM)
Autori
Gello, Mirela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
25.10
Godina
2016
Stranica
28
Mentor
Grmuša, Tanja
Ključne riječi
organizacija ; poslovna komunikacija ; HAKOM ; interna komunikacija ; IT tehnologije
(organization ; business communication ; HAKOM ; internal communication ; IT technologies)
Sažetak
U radu je prikazana uloga poslovne komunikacije u organizaciji, te upotreba suvremene tehnologije u svakodnevnoj internoj, poslovnoj komunikaciji. Razvoj komunikacijskih vještina i odnos sa zaposlenicima postao je sastavni dio sjelokupnog razvoja organizacije. Uspješna komunikacija podrazumijeva znanje o komuniciranju s ljudima, poticanje i motiviranje zaposlenika. Uspješnost organizacije povezana je s kvalitetom komunikacije unutar organizacije. Suvremeni uvjeti poslovanja podrazumijevaju razvijanje kvalitetnijih odnosa i razvoj kvalitetne i učinkovite komunikacije. Upotrebom suvremenih alata i prihvaćanjem novih tehnologija, te uvođanje procesa koji će olakšati i ubrzati rad svakom zaposleniku, povećava konkurentnost te omogućava uspješnije i kvalitetnije ispunjavanje kratkoročnih i dugoročnih ciljeva. Poseban je naglasak na doprinosu novih informacijsko-komunikacijskih tehnologija u HAKOM-u, poglavito intraneta, u ostvarivanju učinkovite interne komunikacije koja je preduvjet za postizanje jake organizacijske kulture. Glavni je cilj ovog rada razmotriti različite aspekte internog komuniciranja te potvrditi pretpostavku da viša razina zadovoljstva zaposlenika internom komunikacijom dovodi do većeg zadovoljstva zaposlenika vlastitim zaposlenjem. Internoj komunikaciji u HAKOM-u treba posvetiti puno pažnje i razvijati ju, prepoznati mogućnosti da se internom komunikacijom može utjecati na pojedine elemente organizacijske kulture s ciljem stvaranja pozitivne klime, što utječe na odnos zaposlenika prema poslovanju i na njihove međusobne odnose.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti