Pregled bibliografske jedinice broj: 1271302
Komunikacija u neprofitnim organizacijama na primjeru Hrvatskog crvenog križa
Komunikacija u neprofitnim organizacijama na primjeru Hrvatskog crvenog križa, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1271302 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komunikacija u neprofitnim organizacijama na
primjeru Hrvatskog crvenog križa
(Communication in nonprofit organizations on the
example of the Croatian Red Cross)
Autori
Sopta, Drinka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
25.10
Godina
2016
Stranica
40
Mentor
Grmuša, Tanja
Ključne riječi
komunikacija ; poslovna komunikacija ; interna komunikacija ; organizacija ; neprofitna organizacija ; Hrvatski Crveni križ
(communication ; business communication ; internal communication ; organization ; nonprofit organization ; Croatian Red Cross)
Sažetak
Svaki ljudski čin predstavlja na određeni način komunikaciju, stoga i „nekomuniciranje“ predstavlja oblik komuniciranja. Učinkovita komunikacija osnova je za razvoj interne organizacije, ali i ključan faktor za postojanje u neizvjesnoj okolini, stoga je komunikacija važan čimbenik kako u ponašanju menadžera, tako i u funkcioniranju cijeloga organizacijskog sustava. Da bi se organizirali i stvorili vrijednosti, ljudi unutar organizacije moraju uspostaviti interakciju, a da bi je uspostavili moraju komunicirati. Većina nesporazuma u poslovnom životu nastaje zbog nepostojanja otvorene komunikacije u smislu primanja i davanja povratne informacije, te zbog toga jer većina djelatnika ne komunicira učinkovito i loše sluša. Jedan od osnovnih zadataka menadžera je poticanje i olakšavanje komunikacije. Stoga uspješni menadžeri vode računa o načinu komunikacije sa suradnicima te na taj način utječu na motivaciju zaposlenika a samim time i na uspješnost organizacije. Na primjeru Hrvatskog Crvenog križa prikazan je način internog komuniciranja. Uspješna interna komunikacija glavni je preduvjet za odvijanje poslovnih aktivnosti koji će omogućiti ostvarenje poslovnih ciljeva. U ovom slučaju poslovni su ciljevi što efikasnije pružanje humanitarne pomoći. Nekvalitetno interno komuniciranje može dovesti do posljedica za korisnike humanitarne pomoći. Interna komunikacija u Hrvatskom Crvenom križu odvija se kroz osobnu komunikaciju (licem u lice), putem pisanih i tiskanih medija (brošure, okružnice) te putem elektronskih medija (e-pošta, internetska stranica www.hck.hr). Svjesni koliko je kvalitetna komunikacija bitna za obavljanje svakodnevnih zadataka, kao i za imidž Crvenog križa, organiziraju se i razne edukacije za djelatnike i volontere iz domene humanitarnog rada i djelovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti