Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1271299

Menadžment na radiju na primjeru Hrvatskog katoličkog radija


Antić, Mihaela
Menadžment na radiju na primjeru Hrvatskog katoličkog radija, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb


CROSBI ID: 1271299 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Menadžment na radiju na primjeru Hrvatskog katoličkog radija
(Radio management on the example of Croatian Catholic Radio)

Autori
Antić, Mihaela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Mjesto
Zagreb

Datum
20.09

Godina
2016

Stranica
66

Mentor
Grmuša, Tanja

Ključne riječi
menadžment ; uređivačka sloboda ; radio ; Hrvatski katolički radio ; vjerodostojnost medija
(management ; editorial freedom ; the radio ; Croatian Catholic Radio ; media credibility)

Sažetak
Svega tri godine nakon što je Republika Hrvatska stekla državno-pravnu samostalnost i neovisnost, Hrvatska biskupska konferencija osnovala je Hrvatski katolički radio. Bila je to prva neprofitna radijska postaja, osnovana kao najveći crkveni medijski projekt od demokratskih promjena na našim područjima. Nakon Hrvatske radiotelevizije, prva je radijska postaja koja je program emitirala na nacionalnoj razini. Tijekom sljedećih godina, zahvaljujući osnivačkoj koncepciji menadžmenta, radio se tehnološki i programski unaprijedio. Njihov osnivač pružio im je potpunu uređivačku slobodu i neovisnost, ali uz uvjet da poštuju moralna i etička načela struke te da ne odstupaju od njih. Tako se unutar hijerarhijske strukture radijske postaje, na svim razinama menadžmenta, teži k istom cilju – promicanje kršćanskog duha i općeljudskih vrijednosti u društvu. Odgovoran i profesionalan pristup poslovanju izdvojio ih je iz „mase“, jer konkurenti u današnje vrijeme radi želje za ostvarivanjem profita često krše visoka etička načela struke, kao i profesionalne standarde izvještavanja. Prema tome, Hrvatski katolički radio, unatoč financijskim gubicima, još uvijek nije iznevjerio vjerne slušatelje koji vole slušati program radija. Posebno je cijenjen glazbeni program radija koji ne prati trendove društva, već je usmjeren na primjerenost u tekstualnoj analizi pjesama koje će se emitirati. Slušajući program radija, slušatelj može, osim vjerskih vijesti, čuti sve ostale vijesti vezane uz događaje iz kulture, politike i gospodarstva. Jednako tako, često ih se može zapaziti kako aktivno sudjeluju u raznim humanitarnim akcijama. Iz navedenih razloga, Hrvatski katolički radio savršen je izbor za one ljude koji žele slušati vijesti koje zaista imaju vrijednosti te koje na neki način doprinose društvu u cjelini, kao i pluralizmu hrvatske medijske scene.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Poslovno veleučilište Zagreb

Profili:

Avatar Url Tanja Grmuša (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Antić, Mihaela
Menadžment na radiju na primjeru Hrvatskog katoličkog radija, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
Antić, M. (2016) 'Menadžment na radiju na primjeru Hrvatskog katoličkog radija', diplomski rad, preddiplomski, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Anti\'{c}, Mihaela}, year = {2016}, pages = {66}, keywords = {menad\v{z}ment, ure\djiva\v{c}ka sloboda, radio, Hrvatski katoli\v{c}ki radio, vjerodostojnost medija}, title = {Menad\v{z}ment na radiju na primjeru Hrvatskog katoli\v{c}kog radija}, keyword = {menad\v{z}ment, ure\djiva\v{c}ka sloboda, radio, Hrvatski katoli\v{c}ki radio, vjerodostojnost medija}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Anti\'{c}, Mihaela}, year = {2016}, pages = {66}, keywords = {management, editorial freedom, the radio, Croatian Catholic Radio, media credibility}, title = {Radio management on the example of Croatian Catholic Radio}, keyword = {management, editorial freedom, the radio, Croatian Catholic Radio, media credibility}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font