Pregled bibliografske jedinice broj: 1271297
Interna poslovna komunikacija na primjeru tvrtke Ponuda dana.hr
Interna poslovna komunikacija na primjeru tvrtke Ponuda dana.hr, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1271297 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Interna poslovna komunikacija na primjeru tvrtke
Ponuda dana.hr
(Internal business communication on the example of
the company Punuda dana.hr)
Autori
Marošević, Ksenija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
20.09
Godina
2016
Stranica
62
Mentor
Grmuša, Tanja
Ključne riječi
komunikacija ; interna komunikacija ; poslovna komunikacija ; zaposlenici ; organizacija
(communication ; internal communication ; business communication ; employees ; organization)
Sažetak
Umijeće komunikacije u modernom društvu postaje sve važnije. Komunikacija je izrazito bitan čimbenik među ljudima. Prenošenje informacija, ideja, stavova, misli, bitno je kako u privatnom tako i u poslovnom svijetu. Odnosi među ljudima nisu mogući bez komunikacije, tako da je dobra komunikacija neophodan segment ljudskih odnosa, a vještina u komuniciranju pokazuje se presudnim za mnoge profesije. Cilj je rada prikazati kakva je interna komunikacija u firmi Ponuda dana.hr. U prvom dijelu rada definirani su ključni pojmovi i značajke interne komunikacije, pri čemu se poseban naglasak stavlja na internu komunikaciju u poslovnom svijetu. U radu su korištene metode ankete, analize, komparacije i deskripcije. Rezultati istraživanja provedena na uzorku od dvadeset zaposlenika, potvrdili su važnost interne komunikacije u firmi i zadovoljstvo zaposlenika s internom komunikacijom na gotovo svim razinama. Uspješni lideri znaju da je komunikacija sa zaposlenicima od velike važnosti, što vodi boljem angažmanu zaposlenika, njihovoj produktivnosti i obostranom zadovoljstvu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti