Pregled bibliografske jedinice broj: 1271262
Komunikacija u neprofitnim organizacijama na primjeru udruge OZANA
Komunikacija u neprofitnim organizacijama na primjeru udruge OZANA, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1271262 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komunikacija u neprofitnim organizacijama na
primjeru udruge OZANA
(Communication in nonprofit organizations on the
example of the OZANA association)
Autori
Šušković Medved, Andreja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
25.09
Godina
2015
Stranica
31
Mentor
Grmuša, Tanja
Ključne riječi
komunikacija ; neprofitna organizacija ; udruga ; imidž ; interna poslovna komunikacija
(communication ; nonprofit organization ; association ; image ; internal business communication)
Sažetak
Komunikacija je važan segment privatnog, društvenog i profesionalnog života pojedinaca i grupe (organizacije). Komunikacija se dijeli na verbalnu, koja može biti usmena i pismena te na neverbalnu komunikaciju. Ovim radom pojasnit ćemo poslovnu komunikaciju u neprofitnim organizacijama na primjeru udruge Ozana. Razlika između profitnih i neprofitnih organizacija vidljiva je ne samo u cilju s kojim su osnovane, te u načinu financiranja i organizacijskoj strukturi, već i u načinu komuniciranja sa zaposlenicima i drugim dionicima. Neprofitne organizacije osnivaju se radi pružanja potpore pojedincima, skupinama ili idejama. S tim ciljem osnovana je 1991. godine i udruga Ozana, kako bi pomogla u socijalizaciji i sveukupnom poboljšanju života osoba s trajnim intelektualnim, tjelesnim i osjetilnim oštećenjima. Kod osoba koje imaju određena fizička i mentalna oštećenja proces komunikacije predstavlja poseban izazov budući da je proces „čitanja“ neverbalnih poruka dodatno otežan. Na rad s korisnicima Udruge svakako utječe i interna komunikacija. Studija slučaja neprofitne organizacije Ozana pokazala je kako njeni zaposlenici prakticiraju učestalu dnevnu komunikaciju o organizacijskim i programskim pitanjima, a čijoj kvaliteti doprinose i zajedničke kreativne radionice koje se održavaju kvartalno, jačajući ujedno i timski duh. Kvalitetna interna poslovna komunikacija pozitivno utječe i na izgradnju imidža neprofitne organizacije kao što je Ozana. Veliku ulogu pritom imaju mediji koji praćenjem aktivnosti i rada Udruge pomažu jačanju njene vidljivosti i prikupljanju uvijek nedostatnih financijskih sredstava. Analiza je pokazala potrebu udruge Ozana za profesionalizacijom odnosa s medijima, budući da internetska i Facebook stranica nisu dovoljni komunikacijski kanali za jačanje njene vidljivosti u javnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti