Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1271256

Utjecaj tabloidizacije na poslovanje hrvatskih dnevnih novina na primjeru 24 sata


Vurnek, Marija
Utjecaj tabloidizacije na poslovanje hrvatskih dnevnih novina na primjeru 24 sata, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb


CROSBI ID: 1271256 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj tabloidizacije na poslovanje hrvatskih dnevnih novina na primjeru 24 sata
(The impact of tabloidization on the business of Croatian daily newspapers on the example of 24 sata)

Autori
Vurnek, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Mjesto
Zagreb

Datum
23.07

Godina
2015

Stranica
55

Mentor
Grmuša, Tanja

Ključne riječi
tabloidizacija ; etika ; senzacionalizam ; 24 sata ; novinarstvo u Hrvatskoj ; poslovanje medija
(tabloidization ; ethics ; sensationalism ; 24 hours ; journalism in Croatia ; media business)

Sažetak
Razvoj procesa tabloidizacije imao je velikog utjecaja na dnevne novine, njihovu nakladu i čitanost. Sadržaj dnevnih novina približen je tako željama „običnog“, prosječnog čitatelja. Proces tabloidizacije dnevnih novina u Hrvatskoj, u svom punom smislu, započeo je pokretanjem dnevnog lista 24 sata, koji je, osim svojom tabloidnom formom i pristupačnom cijenom, a posebice načinom prezentiranja sadržaja čitateljima plasirao novine lakše za čitanje, bez puno teksta, s obiljem slika, i bombastičnim naslovima. Pojava 24 sata na tržištu uzdrmala je konkurenciju, tada vodeće dnevne novine u Hrvatskoj – Jutarnji i Večernji list koji su se morali prilagoditi novim imperativima kako bi zadržali čitatelje. Tabloidizacija je, osim na sadržaj dnevnih novina, utjecala i na njihovo poslovanje – veći je doseg dnevnih novina, povećao se broj oglašivača, i prihoda od oglašavanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Poslovno veleučilište Zagreb

Profili:

Avatar Url Tanja Grmuša (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vurnek, Marija
Utjecaj tabloidizacije na poslovanje hrvatskih dnevnih novina na primjeru 24 sata, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
Vurnek, M. (2015) 'Utjecaj tabloidizacije na poslovanje hrvatskih dnevnih novina na primjeru 24 sata', diplomski rad, preddiplomski, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Vurnek, Marija}, year = {2015}, pages = {55}, keywords = {tabloidizacija, etika, senzacionalizam, 24 sata, novinarstvo u Hrvatskoj, poslovanje medija}, title = {Utjecaj tabloidizacije na poslovanje hrvatskih dnevnih novina na primjeru 24 sata}, keyword = {tabloidizacija, etika, senzacionalizam, 24 sata, novinarstvo u Hrvatskoj, poslovanje medija}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Vurnek, Marija}, year = {2015}, pages = {55}, keywords = {tabloidization, ethics, sensationalism, 24 hours, journalism in Croatia, media business}, title = {The impact of tabloidization on the business of Croatian daily newspapers on the example of 24 sata}, keyword = {tabloidization, ethics, sensationalism, 24 hours, journalism in Croatia, media business}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font