Pregled bibliografske jedinice broj: 1271256
Utjecaj tabloidizacije na poslovanje hrvatskih dnevnih novina na primjeru 24 sata
Utjecaj tabloidizacije na poslovanje hrvatskih dnevnih novina na primjeru 24 sata, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1271256 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj tabloidizacije na poslovanje hrvatskih
dnevnih novina na primjeru 24 sata
(The impact of tabloidization on the business of
Croatian daily newspapers on the example of 24
sata)
Autori
Vurnek, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
23.07
Godina
2015
Stranica
55
Mentor
Grmuša, Tanja
Ključne riječi
tabloidizacija ; etika ; senzacionalizam ; 24 sata ; novinarstvo u Hrvatskoj ; poslovanje medija
(tabloidization ; ethics ; sensationalism ; 24 hours ; journalism in Croatia ; media business)
Sažetak
Razvoj procesa tabloidizacije imao je velikog utjecaja na dnevne novine, njihovu nakladu i čitanost. Sadržaj dnevnih novina približen je tako željama „običnog“, prosječnog čitatelja. Proces tabloidizacije dnevnih novina u Hrvatskoj, u svom punom smislu, započeo je pokretanjem dnevnog lista 24 sata, koji je, osim svojom tabloidnom formom i pristupačnom cijenom, a posebice načinom prezentiranja sadržaja čitateljima plasirao novine lakše za čitanje, bez puno teksta, s obiljem slika, i bombastičnim naslovima. Pojava 24 sata na tržištu uzdrmala je konkurenciju, tada vodeće dnevne novine u Hrvatskoj – Jutarnji i Večernji list koji su se morali prilagoditi novim imperativima kako bi zadržali čitatelje. Tabloidizacija je, osim na sadržaj dnevnih novina, utjecala i na njihovo poslovanje – veći je doseg dnevnih novina, povećao se broj oglašivača, i prihoda od oglašavanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti