Pregled bibliografske jedinice broj: 1270855
Uloga odgojitelja u pričanju priče
Uloga odgojitelja u pričanju priče // Hrvatski : časopis za teoriju i praksu nastave hrvatskoga jezika, književnosti, govornoga i pismenoga izražavanja te medijske kulture, 20 (2022), 1; 31-46 (recenziran, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1270855 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga odgojitelja u pričanju priče
(Role of Preschool Teachers In StorytellIng)
Autori
Siketić, Josipa ; Turza-Bogdan, Tamara
Izvornik
Hrvatski : časopis za teoriju i praksu nastave hrvatskoga jezika, književnosti, govornoga i pismenoga izražavanja te medijske kulture (1845-8793) 20
(2022), 1;
31-46
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
dječji vrtić, odgojitelji, pričanje priča, rana pismenost
(kindergarten, preschool teachers, storytelling, early literacy)
Sažetak
U radu se polazi od važnosti pričanja priče za razvoj rane pismenosti u dječjem vrtiću. Prikazuju se rezultati istraživanja koje je provedeno na uzorku od 348 ispitanika. Cilj istraživanja bio je dobiti uvid u odgojiteljeve kompetencije pričanja priča. Pritom se nastojalo utvrditi na koji način odgojitelji pričaju priče djeci i uključuju li djecu u takvu aktivnost te koje aktivnosti provode nakon pričanja priča i kako ih provode. Deskriptivna analiza rezultata pokazala je da odgojitelji u velikoj mjeri pričaju priče koristeći se različitim rekvizitima i poticajima za pričanje. Na temelju dobivenog uvida predlažemo buduća istraživanja u smjeru analize dječjega diskursa i odgojiteljskih kompetencija u razvoju rane pismenosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija