Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1270855

Uloga odgojitelja u pričanju priče


Siketić, Josipa; Turza-Bogdan, Tamara
Uloga odgojitelja u pričanju priče // Hrvatski : časopis za teoriju i praksu nastave hrvatskoga jezika, književnosti, govornoga i pismenoga izražavanja te medijske kulture, 20 (2022), 1; 31-46 (recenziran, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1270855 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga odgojitelja u pričanju priče
(Role of Preschool Teachers In StorytellIng)

Autori
Siketić, Josipa ; Turza-Bogdan, Tamara

Izvornik
Hrvatski : časopis za teoriju i praksu nastave hrvatskoga jezika, književnosti, govornoga i pismenoga izražavanja te medijske kulture (1845-8793) 20 (2022), 1; 31-46

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
dječji vrtić, odgojitelji, pričanje priča, rana pismenost
(kindergarten, preschool teachers, storytelling, early literacy)

Sažetak
U radu se polazi od važnosti pričanja priče za razvoj rane pismenosti u dječjem vrtiću. Prikazuju se rezultati istraživanja koje je provedeno na uzorku od 348 ispitanika. Cilj istraživanja bio je dobiti uvid u odgojiteljeve kompetencije pričanja priča. Pritom se nastojalo utvrditi na koji način odgojitelji pričaju priče djeci i uključuju li djecu u takvu aktivnost te koje aktivnosti provode nakon pričanja priča i kako ih provode. Deskriptivna analiza rezultata pokazala je da odgojitelji u velikoj mjeri pričaju priče koristeći se različitim rekvizitima i poticajima za pričanje. Na temelju dobivenog uvida predlažemo buduća istraživanja u smjeru analize dječjega diskursa i odgojiteljskih kompetencija u razvoju rane pismenosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Tamara Turza-Bogdan (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Siketić, Josipa; Turza-Bogdan, Tamara
Uloga odgojitelja u pričanju priče // Hrvatski : časopis za teoriju i praksu nastave hrvatskoga jezika, književnosti, govornoga i pismenoga izražavanja te medijske kulture, 20 (2022), 1; 31-46 (recenziran, članak, znanstveni)
Siketić, J. & Turza-Bogdan, T. (2022) Uloga odgojitelja u pričanju priče. Hrvatski : časopis za teoriju i praksu nastave hrvatskoga jezika, književnosti, govornoga i pismenoga izražavanja te medijske kulture, 20 (1), 31-46.
@article{article, author = {Siketi\'{c}, Josipa and Turza-Bogdan, Tamara}, year = {2022}, pages = {31-46}, keywords = {dje\v{c}ji vrti\'{c}, odgojitelji, pri\v{c}anje pri\v{c}a, rana pismenost}, journal = {Hrvatski : \v{c}asopis za teoriju i praksu nastave hrvatskoga jezika, knji\v{z}evnosti, govornoga i pismenoga izra\v{z}avanja te medijske kulture}, volume = {20}, number = {1}, issn = {1845-8793}, title = {Uloga odgojitelja u pri\v{c}anju pri\v{c}e}, keyword = {dje\v{c}ji vrti\'{c}, odgojitelji, pri\v{c}anje pri\v{c}a, rana pismenost} }
@article{article, author = {Siketi\'{c}, Josipa and Turza-Bogdan, Tamara}, year = {2022}, pages = {31-46}, keywords = {kindergarten, preschool teachers, storytelling, early literacy}, journal = {Hrvatski : \v{c}asopis za teoriju i praksu nastave hrvatskoga jezika, knji\v{z}evnosti, govornoga i pismenoga izra\v{z}avanja te medijske kulture}, volume = {20}, number = {1}, issn = {1845-8793}, title = {Role of Preschool Teachers In StorytellIng}, keyword = {kindergarten, preschool teachers, storytelling, early literacy} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font