Pregled bibliografske jedinice broj: 1270525
Motivacijske strategije nastavnika i motivacija učenika kao čimbenici uspješnosti učenja engleskoga kao stranog jezika
Motivacijske strategije nastavnika i motivacija učenika kao čimbenici uspješnosti učenja engleskoga kao stranog jezika, 2021., doktorska disertacija, Filozofski fakultet u Zagrebu, Zagreb
CROSBI ID: 1270525 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Motivacijske strategije nastavnika i motivacija
učenika kao čimbenici uspješnosti učenja
engleskoga kao stranog jezika
(Teachers' motivational strategies and learners'
motivation as factors of success in English as a
foreign language)
Autori
Pašalić, Magda
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija
Fakultet
Filozofski fakultet u Zagrebu
Mjesto
Zagreb
Datum
22.02
Godina
2021
Stranica
166
Mentor
Višnja Pavičić Takač (mentor) ; Irma Brković (mentor)
Ključne riječi
motivacijske strategije nastavnika engleskoga jezika, afektivna motivacija, uporabno-komunikacijska motivacija, instrumentalna motivacija, uspjeh učenika u engleskome jeziku
(EFL teachers' motivational strategies, affective motivation, pragmatic-communicative motivation, instrumental motivation, success in EFL)
Sažetak
Https://dabar.srce.hr/islandora/object/ffzg%3A3928
Izvorni jezik
Hrvatski
Napomena
Institucijski repozitorij: ODRAZ
Motivacijske strategije nastavnika i motivacija
učenika kao čimbenici uspješnosti učenja
engleskoga kao stranog jezika
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski
fakultet, 2021. urn:nbn:hr:131:642916