Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1270502

Istraživanja motivacijskih strategija nastavnika engleskoga kao stranoga jezika, učeničke motivacije i uspjeha u engleskome jeziku


Pašalić, Magda
Istraživanja motivacijskih strategija nastavnika engleskoga kao stranoga jezika, učeničke motivacije i uspjeha u engleskome jeziku // Napredak : Časopis za interdisciplinarna istraživanja u odgoju i obrazovanju, 163 (2022), 3 - 4; 353-373 doi:https://orcid.org/0000-0002-9335-9121 (recenziran, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 1270502 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Istraživanja motivacijskih strategija nastavnika engleskoga kao stranoga jezika, učeničke motivacije i uspjeha u engleskome jeziku
(Research on EFL teachers' motivational strategies, learners' motivation and success in EFL motivacije i uspjeha u engleskome jeziku)

Autori
Pašalić, Magda

Izvornik
Napredak : Časopis za interdisciplinarna istraživanja u odgoju i obrazovanju (1848-8641) 163 (2022), 3 - 4; 353-373

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
motivacijsko ponašanje nastavnika ; glotodidaktička istraživanja ; afektivni čimbenici
(affective factors, glottodidactic research, teachers’ motivational behaviour)

Sažetak
U ovome radu naglasak je na pregledu rezultata dosadašnjih istraživanja u kojima se analizira motivacijsko ponašanje nastavnika engleskoga kao stranoga jezika, motivacija učenika za učenje engleskoga jezika i učenička percepcija motivacijskog ponašanja nastavnika kao i povezanost ovih čimbenika s učeničkim uspjehom u engleskome jeziku. Cilj rada je podići svijest o važnosti dobivenih rezultata u dosadašnjim istraživanjima navedenih čimbenika kao i potaknuti postavljanje novih pitanja koja bi se analizirala u budućim glotodidaktičkim istraživanjima afektivnih čimbenika. Ovim radom bi se istaknula i potreba da se dodatno istraže razlike u učeničkoj i nastavničkoj percepciji motivacijskih strategija. Rad bi trebao potaknuti nastavnike praktičare da otkriju koje motivacijske strategije mogu pomoći njihovim učenicima da postignu bolji uspjeh u ovladavanju engleskim jezikom.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Magda Pašalić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi orcid.org hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Pašalić, Magda
Istraživanja motivacijskih strategija nastavnika engleskoga kao stranoga jezika, učeničke motivacije i uspjeha u engleskome jeziku // Napredak : Časopis za interdisciplinarna istraživanja u odgoju i obrazovanju, 163 (2022), 3 - 4; 353-373 doi:https://orcid.org/0000-0002-9335-9121 (recenziran, pregledni rad, znanstveni)
Pašalić, M. (2022) Istraživanja motivacijskih strategija nastavnika engleskoga kao stranoga jezika, učeničke motivacije i uspjeha u engleskome jeziku. Napredak : Časopis za interdisciplinarna istraživanja u odgoju i obrazovanju, 163 (3 - 4), 353-373 doi:https://orcid.org/0000-0002-9335-9121.
@article{article, author = {Pa\v{s}ali\'{c}, Magda}, year = {2022}, pages = {353-373}, DOI = {https://orcid.org/0000-0002-9335-9121}, keywords = {motivacijsko pona\v{s}anje nastavnika, glotodidakti\v{c}ka istra\v{z}ivanja, afektivni \v{c}imbenici}, journal = {Napredak : \v{C}asopis za interdisciplinarna istra\v{z}ivanja u odgoju i obrazovanju}, doi = {https://orcid.org/0000-0002-9335-9121}, volume = {163}, number = {3 - 4}, issn = {1848-8641}, title = {Istra\v{z}ivanja motivacijskih strategija nastavnika engleskoga kao stranoga jezika, u\v{c}eni\v{c}ke motivacije i uspjeha u engleskome jeziku}, keyword = {motivacijsko pona\v{s}anje nastavnika, glotodidakti\v{c}ka istra\v{z}ivanja, afektivni \v{c}imbenici} }
@article{article, author = {Pa\v{s}ali\'{c}, Magda}, year = {2022}, pages = {353-373}, DOI = {https://orcid.org/0000-0002-9335-9121}, keywords = {affective factors, glottodidactic research, teachers’ motivational behaviour}, journal = {Napredak : \v{C}asopis za interdisciplinarna istra\v{z}ivanja u odgoju i obrazovanju}, doi = {https://orcid.org/0000-0002-9335-9121}, volume = {163}, number = {3 - 4}, issn = {1848-8641}, title = {Research on EFL teachers' motivational strategies, learners' motivation and success in EFL motivacije i uspjeha u engleskome jeziku}, keyword = {affective factors, glottodidactic research, teachers’ motivational behaviour} }

Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font