Pregled bibliografske jedinice broj: 1270502
Istraživanja motivacijskih strategija nastavnika engleskoga kao stranoga jezika, učeničke motivacije i uspjeha u engleskome jeziku
Istraživanja motivacijskih strategija nastavnika engleskoga kao stranoga jezika, učeničke motivacije i uspjeha u engleskome jeziku // Napredak : Časopis za interdisciplinarna istraživanja u odgoju i obrazovanju, 163 (2022), 3 - 4; 353-373 doi:https://orcid.org/0000-0002-9335-9121 (recenziran, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1270502 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Istraživanja motivacijskih strategija nastavnika
engleskoga kao stranoga jezika, učeničke
motivacije i uspjeha u engleskome jeziku
(Research on EFL teachers' motivational
strategies, learners' motivation and success in
EFL motivacije i uspjeha u engleskome jeziku)
Autori
Pašalić, Magda
Izvornik
Napredak : Časopis za interdisciplinarna istraživanja u odgoju i obrazovanju (1848-8641) 163
(2022), 3 - 4;
353-373
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
motivacijsko ponašanje nastavnika ; glotodidaktička istraživanja ; afektivni čimbenici
(affective factors, glottodidactic research, teachers’ motivational behaviour)
Sažetak
U ovome radu naglasak je na pregledu rezultata dosadašnjih istraživanja u kojima se analizira motivacijsko ponašanje nastavnika engleskoga kao stranoga jezika, motivacija učenika za učenje engleskoga jezika i učenička percepcija motivacijskog ponašanja nastavnika kao i povezanost ovih čimbenika s učeničkim uspjehom u engleskome jeziku. Cilj rada je podići svijest o važnosti dobivenih rezultata u dosadašnjim istraživanjima navedenih čimbenika kao i potaknuti postavljanje novih pitanja koja bi se analizirala u budućim glotodidaktičkim istraživanjima afektivnih čimbenika. Ovim radom bi se istaknula i potreba da se dodatno istraže razlike u učeničkoj i nastavničkoj percepciji motivacijskih strategija. Rad bi trebao potaknuti nastavnike praktičare da otkriju koje motivacijske strategije mogu pomoći njihovim učenicima da postignu bolji uspjeh u ovladavanju engleskim jezikom.
Izvorni jezik
Hrvatski