Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 127020

Emocionalna inteligencija u školskom kontekstu


Papić, Milan
Emocionalna inteligencija u školskom kontekstu, 2003., magistarski rad, Filozofski fakultet, Zagreb, Hrvatska


CROSBI ID: 127020 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Emocionalna inteligencija u školskom kontekstu
(Emotional intelligence within educational context)

Autori
Papić, Milan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb, Hrvatska

Datum
08.05

Godina
2003

Stranica
154

Mentor
Kulenović, Alija

Ključne riječi
emocionalna inteligencija; školski uspjeh; empatija
(emotional intelligence; school achievement; empathy)

Sažetak
Temeljem modela Mayera i Saloveya organizirano je i provedeno istraživanje čiji je glavni cilj bila provjera opravdanosti i korisnosti koncepta emocionalne inteligencije. Na uzorku od N=256 zagrebačkih srednjoškolaca iz privatnih i javnih gimnazija primijenjeni su testovi i skale za procjenu emocionalne i ''klasične'' inteligencije te empatije, a njima su pridruženi i sustavi procjena (procjene učenika i procjene nastavnika) čija je glavna svrha bila pokušaj konvergentne validacije konstrukta emocionalne inteligencije. Rezultati provedenih analiza ukazali su na divergenciju različitih mjera emocionalne inteligencije (objektivni pokazatelji i samoprocjene) što je potvrđeno i njihovim odnosima s empatijom. Nadalje, mjere emocionalne inteligencije imaju statistički značajan ali malen nezavisni doprinos u predikciji školskog uspjeha. Konačno, pozitivne korelacije između procjena emocionalne inteligencije dobivenih od strane profesora i učenika s jedne i dviju testovnih mjera istog konstrukta s druge strane potvrdile su njegovu konstruktnu valjanost. Čini se da emocionalna inteligencija predstavlja relativno samosvojan konstrukt, ali je njegova eksplikativna snaga daleko od spektakularnih očekivanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0130401

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Alija Kulenović (mentor)

Avatar Url Milan Papić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Papić, Milan
Emocionalna inteligencija u školskom kontekstu, 2003., magistarski rad, Filozofski fakultet, Zagreb, Hrvatska
Papić, M. (2003) 'Emocionalna inteligencija u školskom kontekstu', magistarski rad, Filozofski fakultet, Zagreb, Hrvatska.
@phdthesis{phdthesis, author = {Papi\'{c}, Milan}, year = {2003}, pages = {154}, keywords = {emocionalna inteligencija, \v{s}kolski uspjeh, empatija}, title = {Emocionalna inteligencija u \v{s}kolskom kontekstu}, keyword = {emocionalna inteligencija, \v{s}kolski uspjeh, empatija}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Papi\'{c}, Milan}, year = {2003}, pages = {154}, keywords = {emotional intelligence, school achievement, empathy}, title = {Emotional intelligence within educational context}, keyword = {emotional intelligence, school achievement, empathy}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font