Pregled bibliografske jedinice broj: 1270111
Critical Thinking, Reading and Argumenting - Some Suggestions for Improvement
Critical Thinking, Reading and Argumenting - Some Suggestions for Improvement // Contemporary Philosophical Issues 2022.
Rijeka, Hrvatska, 2022. (predavanje, nije recenziran, ostalo, znanstveni)
CROSBI ID: 1270111 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Critical Thinking, Reading and Argumenting - Some
Suggestions for Improvement
Autori
Golubović, Aleksandra ; Kopajtić, Jelena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, ostalo, znanstveni
Skup
Contemporary Philosophical Issues 2022.
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 07.10.2022. - 08.10.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
kritičko mišljenje, kognitivne predrasude, argumentacija, čitanje.
(critical thinking, cognitive biases, argumentation, reading)
Sažetak
U izlaganju ćemo dati neke praktične upute za primjenu i poboljšanje kritičkog mišljenja u srednjoškolskoj nastavi, točnije u podučavanju Filozofije i Etike u srednjoj školi. Drugim riječima, izložit ćemo i podsjetiti na ključne elemente kritičkog pristupa i primjene bitnih sastavnica kritičkog mišljenja u nastavi. Nadalje, predstavit ćemo i objasniti nekoliko kognitivnih predrasuda kao i naš prijedlog što učiniti da ih lakše identificiramo kako bismo poboljšali kritičko mišljenje bez obzira koristi li se ono u čitanju filozofskih tekstova, filozofskoj (ili svakodnevnoj) argumentaciji ili u donošenju odluka.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Filozofija
POVEZANOST RADA
Projekti:
NadSve-Sveučilište u Rijeci-uniri-human-18-254 - Kritičko mišljenje i društvo: obrazovanje, znanost, politika i religija (Trobok, Majda, NadSve - UNIRI Sredstva potpore znanstvenim istraživanjima) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka