Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1269913

Slušanje i upoznavanje glazbe u gimnazijskome obrazovanju: povijesni pregled i suvremena vizura


Senjan, Ivana; Vidulin, Sabina
Slušanje i upoznavanje glazbe u gimnazijskome obrazovanju: povijesni pregled i suvremena vizura // Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 8 / Vidulin, Sabina (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2023. str. 211-246 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1269913 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Slušanje i upoznavanje glazbe u gimnazijskome obrazovanju: povijesni pregled i suvremena vizura
(Music Listening and Comprehension in High School Education: Historical Overview and Contemporary Vision)

Autori
Senjan, Ivana ; Vidulin, Sabina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 8 / Vidulin, Sabina - Pula : Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2023, 211-246

ISBN
978-953-377-017-8

Skup
Osmi međunarodni simpozij glazbenih pedagoga

Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 04.05.2023. - 06.05.2023

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Glazbena umjetnost ; metodički pristupi ; povijesni razvoj ; slušanje i upoznavanje glazbe ; spoznajno-emocionalno slušanje glazbe
(approaches to teaching Music ; cognitive-emotional music listening ; gymnasium ; historical development ; Music Art)

Sažetak
U radu se prikazuje povijesni razvoj nastave glazbe u hrvatskome srednjem školstvu s naglaskom na područje slušanja i upoznavanja glazbe. Uspostavlja se i opisuje teorijski okvir spoznajno-emocionalnoga slušanja glazbe s namjerom njegove daljnje elaboracije i empirijske provjere. Ukazuje se na cilj, zadaće, svrhu, ishode i specifičnosti spoznajno-emocionalnoga slušanja na nastavi Glazbene umjetnosti te na dobrobiti koje pruža višekratno, višemodalno, interaktivno i interdisciplinarno slušanje glazbe. Objedinjujući spoznajno i emocionalno, učenici će, osim analize glazbeno-izražajnih sastavnica, identificirati i iskazivati emocije, asocijacije, mišljenja, ideje, stavove, razloge preferencija i osobni odgovor na slušane skladbe, što može voditi boljemu razumijevanju i intenzivnijemu doživljaju glazbe.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)

Napomena
RILM i EBSCO indeksacija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Ivana Senjan (autor)

Avatar Url Sabina Vidulin (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Senjan, Ivana; Vidulin, Sabina
Slušanje i upoznavanje glazbe u gimnazijskome obrazovanju: povijesni pregled i suvremena vizura // Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 8 / Vidulin, Sabina (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2023. str. 211-246 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Senjan, I. & Vidulin, S. (2023) Slušanje i upoznavanje glazbe u gimnazijskome obrazovanju: povijesni pregled i suvremena vizura. U: Vidulin, S. (ur.)Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 8.
@article{article, author = {Senjan, Ivana and Vidulin, Sabina}, editor = {Vidulin, S.}, year = {2023}, pages = {211-246}, keywords = {Glazbena umjetnost, metodi\v{c}ki pristupi, povijesni razvoj, slu\v{s}anje i upoznavanje glazbe, spoznajno-emocionalno slu\v{s}anje glazbe}, isbn = {978-953-377-017-8}, title = {Slu\v{s}anje i upoznavanje glazbe u gimnazijskome obrazovanju: povijesni pregled i suvremena vizura}, keyword = {Glazbena umjetnost, metodi\v{c}ki pristupi, povijesni razvoj, slu\v{s}anje i upoznavanje glazbe, spoznajno-emocionalno slu\v{s}anje glazbe}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Jurja Dobrile u Puli}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }
@article{article, author = {Senjan, Ivana and Vidulin, Sabina}, editor = {Vidulin, S.}, year = {2023}, pages = {211-246}, keywords = {approaches to teaching Music, cognitive-emotional music listening, gymnasium, historical development, Music Art}, isbn = {978-953-377-017-8}, title = {Music Listening and Comprehension in High School Education: Historical Overview and Contemporary Vision}, keyword = {approaches to teaching Music, cognitive-emotional music listening, gymnasium, historical development, Music Art}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Jurja Dobrile u Puli}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font