Pregled bibliografske jedinice broj: 1269533
Marketinške strategije u turizmu i ugostiteljstvu
Marketinške strategije u turizmu i ugostiteljstvu. Split Hrvatska: Redak, 2023 (monografija)
CROSBI ID: 1269533 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinške strategije u turizmu i ugostiteljstvu
(Marketing strategies in tourism and hospitality)
Autori
Šerić, Neven ; Jakšić Stojanović, Anđela ; Jurišić, Marijana ; Melović, Marica ; Marušić, Filipa
Ostali urednici
Jajić, Darko
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Redak
Grad
Split Hrvatska
Godina
2023
Stranica
220
ISBN
978-953-336-912-9
Ključne riječi
Strategija ; Marketing ; Turizam, Ugostiteljstvo
(Strategy ; Marketing ; Tourism ; Hospitality)
Sažetak
U knjizi je predstavljeno 18 učestalih temeljnih i 29 posebnih marketinških strategija koje se danas prakticiraju u turističkom poslovanju. Troje od petoro autora je obnašalo menadžerske funkcije u više turističkih subjekata, pa su predstavljene strategije povezali s konkretnom poslovnom praksom. U knjizi su predstavili i recentne nalaze svojih panel istraživanja kojima na zanimljiv način povezuju ostvarenu efikasnosti nacionalnog turističkog gospodarstva europskih zemalja (članica i ne članica EU) sa setovima marketinških strategija koje se prakticiraju u upravljanju nacionalnim i destinacijskim turističkim proizvodima. Pored predstavljenih marketinških strategija s taktikama i operativnim taktičkim programima kojima se iste provode u knjizi su predstavljene i praktične smjernice za učinkovito modificiranje predstavljenih, te za samostalno kreiranje novih, originalnih marketinških strategija. Knjiga je praktičan vodič za turističke djelatnike, posebno one na odgovornim funkcijama koji se profesionalno bave ovom marketinškom problematikom. Služiti će u prepoznavanju marketinških strategija konkurenata i pri odabiru spleta strategija radi zaštite tržišnog udjela turističkog subjekta. Djelo je praktičan priručnik za sve turističke djelatnike o marketinškim strategijama, a sadržajnom cjelovitošću ispunjava standarde nastavne literature za više marketinških kolegija smjerova turističko i hotelijersko poslovanje na visokoškolskim institucijama, a u cijelosti pokriva kurikulum kolegija Strategije marketinga u turizmu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split