Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1269533

Marketinške strategije u turizmu i ugostiteljstvu


Šerić, Neven; Jakšić Stojanović, Anđela; Jurišić, Marijana; Melović, Marica; Marušić, Filipa
Marketinške strategije u turizmu i ugostiteljstvu. Split Hrvatska: Redak, 2023 (monografija)


CROSBI ID: 1269533 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketinške strategije u turizmu i ugostiteljstvu
(Marketing strategies in tourism and hospitality)

Autori
Šerić, Neven ; Jakšić Stojanović, Anđela ; Jurišić, Marijana ; Melović, Marica ; Marušić, Filipa

Ostali urednici
Jajić, Darko

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Redak

Grad
Split Hrvatska

Godina
2023

Stranica
220

ISBN
978-953-336-912-9

Ključne riječi
Strategija ; Marketing ; Turizam, Ugostiteljstvo
(Strategy ; Marketing ; Tourism ; Hospitality)

Sažetak
U knjizi je predstavljeno 18 učestalih temeljnih i 29 posebnih marketinških strategija koje se danas prakticiraju u turističkom poslovanju. Troje od petoro autora je obnašalo menadžerske funkcije u više turističkih subjekata, pa su predstavljene strategije povezali s konkretnom poslovnom praksom. U knjizi su predstavili i recentne nalaze svojih panel istraživanja kojima na zanimljiv način povezuju ostvarenu efikasnosti nacionalnog turističkog gospodarstva europskih zemalja (članica i ne članica EU) sa setovima marketinških strategija koje se prakticiraju u upravljanju nacionalnim i destinacijskim turističkim proizvodima. Pored predstavljenih marketinških strategija s taktikama i operativnim taktičkim programima kojima se iste provode u knjizi su predstavljene i praktične smjernice za učinkovito modificiranje predstavljenih, te za samostalno kreiranje novih, originalnih marketinških strategija. Knjiga je praktičan vodič za turističke djelatnike, posebno one na odgovornim funkcijama koji se profesionalno bave ovom marketinškom problematikom. Služiti će u prepoznavanju marketinških strategija konkurenata i pri odabiru spleta strategija radi zaštite tržišnog udjela turističkog subjekta. Djelo je praktičan priručnik za sve turističke djelatnike o marketinškim strategijama, a sadržajnom cjelovitošću ispunjava standarde nastavne literature za više marketinških kolegija smjerova turističko i hotelijersko poslovanje na visokoškolskim institucijama, a u cijelosti pokriva kurikulum kolegija Strategije marketinga u turizmu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Filipa Marušić (autor)

Avatar Url Neven Šerić (autor)

Avatar Url Marijana Jurišić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada webknjizara.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Šerić, Neven; Jakšić Stojanović, Anđela; Jurišić, Marijana; Melović, Marica; Marušić, Filipa
Marketinške strategije u turizmu i ugostiteljstvu. Split Hrvatska: Redak, 2023 (monografija)
Šerić, N., Jakšić Stojanović, A., Jurišić, M., Melović, M. & Marušić, F. (2023) Marketinške strategije u turizmu i ugostiteljstvu. Split Hrvatska, Redak.
@book{book, author = {\v{S}eri\'{c}, Neven and Jak\v{s}i\'{c} Stojanovi\'{c}, An\djela and Juri\v{s}i\'{c}, Marijana and Melovi\'{c}, Marica and Maru\v{s}i\'{c}, Filipa}, collectioneditor = {Jaji\'{c}, Darko}, year = {2023}, pages = {220}, keywords = {Strategija, Marketing, Turizam, Ugostiteljstvo}, isbn = {978-953-336-912-9}, title = {Marketin\v{s}ke strategije u turizmu i ugostiteljstvu}, keyword = {Strategija, Marketing, Turizam, Ugostiteljstvo}, publisher = {Redak}, publisherplace = {Split Hrvatska} }
@book{book, author = {\v{S}eri\'{c}, Neven and Jak\v{s}i\'{c} Stojanovi\'{c}, An\djela and Juri\v{s}i\'{c}, Marijana and Melovi\'{c}, Marica and Maru\v{s}i\'{c}, Filipa}, collectioneditor = {Jaji\'{c}, Darko}, year = {2023}, pages = {220}, keywords = {Strategy, Marketing, Tourism, Hospitality}, isbn = {978-953-336-912-9}, title = {Marketing strategies in tourism and hospitality}, keyword = {Strategy, Marketing, Tourism, Hospitality}, publisher = {Redak}, publisherplace = {Split Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font