Pregled bibliografske jedinice broj: 1269430
Društveno legitimirana uloga ravnatelja u izradi i realizaciji školskog kurikuluma
Društveno legitimirana uloga ravnatelja u izradi i realizaciji školskog kurikuluma // Festival znanosti 2023: priroda i društvo
Osijek, Hrvatska, 2023. (radionica, recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1269430 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Društveno legitimirana uloga ravnatelja u izradi i
realizaciji školskog kurikuluma
(Socially legitimized role of the principal in the
creation and implementation of the school curriculum)
Autori
Nikičić, Igor
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Skup
Festival znanosti 2023: priroda i društvo
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 24.04.2023. - 29.04.2023
Vrsta sudjelovanja
Radionica
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
vođenje škole, školski kurikulum, strukturiranje kurikuluma, ravnatelj, sukonstrukcija
(co-construction, curriculum design, school curriculum, school leadership, school leader)
Sažetak
Školski je kurikulum službeni kurikulum koji se sukonstruira na početku svake školske godine i uključuje sve planirane aktivnosti koje će se održavati u školi paralelno s redovnom nastavom: međunarodne suradnje, projekti, izvannastavne, izvanškolske aktivnosti, dodatna i dopunska nastava itd. Radionicom se analizirala uloga koju je društvo povjerilo ravnatelju škole u procesu zajedničke izrade školskog kurikuluma te njegove realizacije tijekom školske godine. Kroz suradničko učenje o tom procesu, u sklopu radionice ponuđeni su odgovori na pitanja polaznika o tome sudjeluje li ravnatelj izravno u izradi kurikuluma ili ima koordinacijsku ulogu ; predlaže li određene aktivnosti ili ih selektira ; koje kompetencije mora imati da bi mogao svoju ulogu uspješno realizirati, i slično.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Igor Nikičić
(autor)